Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

DB 1490 HS ongelma

Siirry alas

DB 1490 HS ongelma Empty DB 1490 HS ongelma

Viesti  pilot To Loka 06 2011, 17:44

Mikähän mättää kun HS.n 1 ja 2 menee normaalisti päälle, mutta kun 3 yrittää menee suoraan neloselle. Aikansa kun ajelee niin vaihtaa itse kolmoselle ja sitten voi normisti vaihtaa neloselle?

pilot

Viestien lukumäärä : 8

Takaisin alkuun Siirry alas

DB 1490 HS ongelma Empty Vs: DB 1490 HS ongelma

Viesti  jusape To Loka 06 2011, 21:30

Tiivisteet pakoissa kovettuneet.
Tars laatikon avauksen jos normaaliksi haluaa.
Aja ens ekkösel ja kakkosel joku 10min (kierroksilla, kunnolla), sit isoilla kierroksilla vaihdat kolmosta, niin yleensä siinä tiivisteet senverran herää,
et voi toimia vaikka koko päivän aivan normaalisti.
Eikös se näin mee, pikakorjaus Question
Mä olen noihin automaattilaatikoihin (GM) ,joita olen korjaillut (n.100+kpl),
laittanu aina remontin jälkeen ATF-öljyn joukkoon noin 5% 80W-90 öljyä, toimivat paremmin ja napakammin.
jusape
jusape

DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2486
Ikä : 51
Paikkakunta : Yläne

Takaisin alkuun Siirry alas

DB 1490 HS ongelma Empty Vs: DB 1490 HS ongelma

Viesti  outsider Pe Loka 07 2011, 19:51

Voi olla vikaa tiivisteissä = O-renkaissa ,etummaisessa ajoitusventtiilissä likaa tai sitten etummainen jarrupanta kulunut ja vaatii säätöä.
Rohkeasti vain laatikko auki.

outsider

David Brown : Cropm,25D.30C,950,880imp,990imp,990sel,1200,1200hybrid,1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1840

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa