Lahjoitukset

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Lahjoitukset

Viesti  taavettimies lähetetty Ma Tammi 24 2011, 19:01

Dodiin eiköhän anneta noiden lahjotusten nyt olla, sen verta pieni summa vuoteen etten ajatellut mitään kolehtia laittaa pystyyn. Rolling Eyes Masserimiehet on vissiin jotain keräystä pitäneet, meikäläisen tietämättä. Ja nyt saadut lahjoitukset piisaavat jo pitkälle tulevaisuuteen että kiitoksia niistä mutta itse en ainakaan kehtaa alkaa keräämään palstalaisilta mitään rahoja kun omat olisi saatu pois jo huomattavasti pienemmälläkin rahalla mitä nyt kertynyt.

Ja itse en kyllä ollut tietoinen tästä hommasta alkuunkaan..

taavettimies
Ylläpito

Viestien lukumäärä: 1136

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Lahjoitukset

Viesti  massikka_mies lähetetty Ma Tammi 24 2011, 19:03

Minulta oli asiaa kysytty ja ilmeisesti moni olisi halunnut foorumin toimintaa tukea mutta jos ei kelpaa niin ei. Emme Hespexin kanssa nyt sinulta sen tarkemmin ehtineet asiaa kysyä ja ajettelimme että se sinullekin sopisi mutta jos ei niin ei. Ja ne jotka nyt kerkesivät jo lahjoittaa saavat kyllä rahansa takaisin.

massikka_mies
Ylläpito

Viestien lukumäärä: 450

Viesti  taavettimies lähetetty Ma Tammi 24 2011, 19:05

Ei siinä muuta mutta itsehän minä tämän kustansin, mutta toiset vaan kerää rahaa oisivatkoha päätyneet etes meikäläiselle asti jossen olisi alkanut asiaa nuohoamaan. Foorumin tukemisessa ei ole mitään pahaa päinvastoin mutta jos killingit eivät päädy ylläpitäjälle asti eikä tietokulje että jokin keräys on menossa.

Viimeinen muokkaaja, taavettimies pvm Ma Tammi 24 2011, 19:07, muokattu 1 kertaa

taavettimies
Ylläpito

Viesti  massikka_mies lähetetty Ma Tammi 24 2011, 19:06

No aivan varmasti olisivat päätyneet. Suunnitteilla oli myös että saisit vaikka puoletkin kys. summasta kun kerran olet tuota maksupuolta hoitanut jne. Minä ja Hespex olisimme pärjänneet pienemmälläkin summallla. Ei tässä nyt ihan niin akuuttia rahantarvetta kuitenkaan ole että tällä tavalla olisi pitänyt käydä kerjäämään..

massikka_mies
Ylläpito

Viesti  taavettimies lähetetty Ma Tammi 24 2011, 19:08

No hyvä niin mutta kummastuttaa kovin että massikkamiehet alkaa täällä keräämään rahaa eikä meikäläistä informoida millään tavallla. Itselle tuli tasan yksi yv jossa tarjottiin pientä korvausta sivujen ylläpidosta mutta vastasin että ei kiitos.

taavettimies
Ylläpito

Viesti  massikka_mies lähetetty Ma Tammi 24 2011, 19:10

No asia nyt sattui unohtumaan koska hoidettiin muutenkin hieman kiireellä koulun atk tunnilla Laughing

massikka_mies
Ylläpito

Viesti  taavettimies lähetetty Ma Tammi 24 2011, 19:12

Just joo, eiköhän tämä asia ole jo loppuun käsitelty Rolling Eyes

taavettimies kirjoitti:kummastuttaa kovin että massikkamiehet alkaa täällä keräämään rahaa eikä meikäläistä informoida millään tavallla.

taavettimies
Ylläpito

Viesti  massikka_mies lähetetty Ma Tammi 24 2011, 19:16

Noh minä nyt ajattelin että kun kerran omia rahojasi siihen käytit olisi korvauskin siintä kelvannut mutta ei niin ei

massikka_mies
Ylläpito

Viesti  ikilika lähetetty Ma Tammi 24 2011, 19:19

Very Happy Ylläpito taistelee happy

ikilika

Viestien lukumäärä: 828
Ikä: 34

Viesti  massikka_mies lähetetty Ma Tammi 24 2011, 19:19

KYLLÄ Very Happy se kolmas eli hespex tästä nyt vielä puuttuu Wink

massikka_mies
Ylläpito

Viesti  ikilika lähetetty Ma Tammi 24 2011, 19:24

Itelle isävainaa aikoinaan opetti, että jos joku sulle rahaa tarjoaa, ni ota jumalauta vastaan se happy

ikilika

Viestien lukumäärä: 828
Ikä: 34

Viesti  taavettimies lähetetty Ma Tammi 24 2011, 19:26

Totuuden siemen tuossakin ^^ happy

Ei minua tämä itse lahjoitus homma riso alkuunkaan vaan se että siitä ei kerrota minulle mitään, että homma hoidetaan täysin "pressan" selän takana. Ja eikä meikäläisen omatunto ei oikein salli sitä että tästä aletaan keräämään reilusti enemmän rahaa mitä tähän kuluu, todellinen esko määrä vuotta kohti liikkuu siinä parissa kympissä. Tämän kun ei kuitenkaan ole tarkoitus olla mikään tulonlähde, ei ollenkaan.

massikka_mies kirjoitti:Emme Hespexin kanssa nyt sinulta sen tarkemmin ehtineet asiaa kysyä

taavettimies
Ylläpito

Viesti  massikka_mies lähetetty Ma Tammi 24 2011, 19:32

taavettimies kirjoitti:Totuuden siemen tuossakin ^^ happy

Ei minua tämä itse lahjoitus homma riso alkuunkaan vaan että siitä ei kerrota minulle mitään. Meikäläisen omatunto ei oikein salli sitä että tästä aletaan keräämään reippaasti enemmän rahaa mitä tähän kuluu, todellinen esko määrä vuotta kohti liikkuu siinä parissa kympissä.

massikka_mies kirjoitti:Emme Hespexin kanssa nyt sinulta sen tarkemmin ehtineet asiaa kysyä

Ei tullut katos meille mieleen että ensin käytät foorumiin rahojasi ja sitten kun siintä halutaan takaisin maksaa niin ei kelpaa. Sitä en nyt tiedä että paljon se lahjoitus summa olisi ollut sitten loppujen lopuksi mutta painotan sitä että mitään suuria summia tässä ei todellakaan kaivattu ja lahjoitus olisi ollut niin vapaaehtoinen kuin voi vaan olla. Ja kun tätä oli käyttäjät toivoneet niin ajattelin että se sinullekin käy. Ja nyt jälkeenpäin kun mietin olisihan rahoilla ollut mahdollista esim hankkia kunnollinen galleria tai muuta vastaavia ''herkkuja'' sivustolle.

massikka_mies
Ylläpito

Viesti  taavettimies lähetetty Ma Tammi 24 2011, 19:35

No tuo galleria homma ei kyllä kuulosta mitenkään pöllömmältä idealta. Mutta joku roti nyt sentään tässä, alkaa massikkamiehet tehdä ihan mitä haluaa happy happy

Lähinnä nyt tämä selän takana touhuaminen pistää vihaksi.. Enkä minänkään tästä nyt ole varsinaisesti mitään rahoja vailla, mutta jos nyt välttämättä haluatte osallistua niin siitävaan. Kuitenkin niin että minä pysyn kärryllä että missä mennään, tähän asti on tieto kulkenut jokseenkin tahmeasti näitten massukkamiehien kautta.

taavettimies
Ylläpito

Viesti  massikka_mies lähetetty Ma Tammi 24 2011, 19:41

Nojoo ehkä siintä olisi kannattanut mainita mutta kun foorumilla oli aijemmin asiaa puhuttu ja et ainakaan SIINÄ vaiheessa suuremmin vastaan pistänyt niin tottakai ajattelin että se sopiii myös sinulle. Ja muutenkin asiaa oli setvitty.

Ja en tässä minäkään rahoja vailla ole. Toivottavasti tästä ei kenellekään sitä kuvaa jäänyt että minä näin köyhä olen Laughing

massikka_mies
Ylläpito

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa