Hauskaa Keskikesän Juhlaa !!!!
Sivu 1 / 2 • Jaa •
Sivu 1 / 2 • 1, 2 
Vs: Hauskaa Keskikesän Juhlaa !!!!
samoin!!!!

valmet 705- Viestien lukumäärä: 445
Ikä: 15
samoin sinne jussit
eikä hukuta!

JMV- Viestien lukumäärä: 171
Ikä: 20
Hyvää Juhannusta
Meikäläine siirtää tään tonne yleiseen keskusteluun

massikka_mies- Ylläpito
- Viestien lukumäärä: 453
Hyvät Jussit täältäkin!

taavettimies- Ylläpito
- Viestien lukumäärä: 1210
kyllä siellä taas jotkut huligaanit hukuttaneet itsensä... 4 kuollut hukkumalla.. yksi kuoli liikenteessä ja yhtä epäilleen kuolleen hyppäämällä laivasta

JMV- Viestien lukumäärä: 171
Ikä: 20
Näinhän sitä tahtoo käydä että raatoja tulee
Koetetaan pitää itsenmä hengissä ja vartioidaan vähä muitakin jos tarve
Koetetaan pitää itsenmä hengissä ja vartioidaan vähä muitakin jos tarve
Vieraili- Vierailija
Hyvät juhannuksenjatkot vaan kaikille taavettimiehille,ja Traktorien omistajille,juhannusajelulla illalla vedin tuon 950 taavetin velipojan talliin maalauksille tuolla finnerinpoikasella,tulee seki nyt sitten lopulta valmiiksi,pääsee Ranuan mies ajelemaan kesäajelua fiksulla taavetilla,hydrauliikkaki pelittää hyvin,uusi tiiviste vaan on vielä senverran sitkas,että varret ei laskeu vielä tyhjänä itekseen,mutta kyllä se siitä liukastuu.
KaivuriJukka on muuten nyt Pudasjärvellä tällähetkellä,mutta tämä on niin laaja pitäjä,että kestää ajaa monta päivää ohi tästä,pitää käydä kattomassa sitäki...
KaivuriJukka on muuten nyt Pudasjärvellä tällähetkellä,mutta tämä on niin laaja pitäjä,että kestää ajaa monta päivää ohi tästä,pitää käydä kattomassa sitäki...
Vieraili- Vierailija
Sinne tuon tuleminen on tietenki omistajan asia ,mutta minun toimesta sinne ei tule yhtään taavettia.
Velipojalla on siellä hakkuutyönäytös energiapuun korjuukalustolla Timberjack/Moipu lauantaina,ja menen sinne itse silloin,jos pääsen.
Velipojalla on siellä hakkuutyönäytös energiapuun korjuukalustolla Timberjack/Moipu lauantaina,ja menen sinne itse silloin,jos pääsen.
Vieraili- Vierailija
Onhan Veli-Matilla siellä yksi traktori (= taavetti 1690) jonka vois tuoda näytille.Varmaan aika moni sen haluais nähdä ja kokeilla.
Vieraili- Vierailija
Joo,se on vaan työmaalla töissä,pitäs sieltä hakea,ja Fiiu on niin uusi,että ei sovellu tuollaisiin tapahtumiin,alkoi tulla urakointiuutisetki kun tuon osti.
Tuolta Ranuan puolelta olis innokkuutta asiaan,kaksi velipoikieni 1594 nelikkoa,toinen niistä minun entinen,lisäksi 30 D ja jos tuo maalauksilla oleva 950 vielä yhdeksi,ja tuo Isäni Takra niin siinähän jo kuorma oliski sinne täältäpäin.
Tuolta Ranuan puolelta olis innokkuutta asiaan,kaksi velipoikieni 1594 nelikkoa,toinen niistä minun entinen,lisäksi 30 D ja jos tuo maalauksilla oleva 950 vielä yhdeksi,ja tuo Isäni Takra niin siinähän jo kuorma oliski sinne täältäpäin.
Vieraili- Vierailija
Sivu 1 / 2 • 1, 2 
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa