YV:t
Sivu 1 / 1 • Jaa •
YV:t
Onkos tällä foorumilla käytössä joku rajoitus viestien määrässä, ennenkuin yksityisviestejä voi laittaa?
Tätä ihmettelen, kun jostain syystä minun lähettämät YV:t siirtyy vaan Lähtevien kansioon. Eivät näytä menevän Lähetettyjen kansioon? Samaa foorumisoftaa(phpBB) käyttävillä olen törmännyt 10 viestin vähimmäisvaatimukseen ennenkuin YV:tä on pystynyt laittamaan.
Minulla kun ei postauksia vielä paljoa ole...
Tätä ihmettelen, kun jostain syystä minun lähettämät YV:t siirtyy vaan Lähtevien kansioon. Eivät näytä menevän Lähetettyjen kansioon? Samaa foorumisoftaa(phpBB) käyttävillä olen törmännyt 10 viestin vähimmäisvaatimukseen ennenkuin YV:tä on pystynyt laittamaan.

Gary Grand- Viestien lukumäärä: 111
Ikä: 40
Vs: YV:t
Gary Grand kirjoitti:Onkos tällä foorumilla käytössä joku rajoitus viestien määrässä, ennenkuin yksityisviestejä voi laittaa?
Ne on lähtevien kansiossa niin kauan kunnes se henkilö kelle lähetit YV:n kirjautuu foorumille.
Vs: YV:t
käyttäjä kirjoitti:
Ne on lähtevien kansiossa niin kauan kunnes se henkilö kelle lähetit YV:n kirjautuu foorumille.
Näinhän se on toiminut muuallakin. Nyt kun muistutit
Nyt tarkistin tilanteen ja asia on kunnossa.

Gary Grand- Viestien lukumäärä: 111
Ikä: 40
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa