Uusi Taavetti mies

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Vs: Uusi Taavetti mies

Viesti  Pakki lähetetty Ma Huhti 19 2010, 15:53

Juu kyllä veivi on tosi kätevä säätäessä venttiiliä ym remonttihommissa. Ja saa sillä käyntiinki kun on vaan ruista hauiksessa ja toinen narraa puolipuristuksella avuksi. Kokeiltu on. Siihen malliin loppui taaveteissakin nuo hyvin viisaat ominaisuudet kaivattu on uudemmissa monta kertaa. Ei kehitys aina ole hyvää.

Pakki

Viestien lukumäärä: 83

Takaisin alkuun Siirry alas

totta

Viesti  Tessu lähetetty Ti Huhti 20 2010, 02:23

tuo on totta veivi oli tosiaan hyvä kun konetta piti pyörittää vain vähän,jännä homma vaikka talvella teen lumityöt b-275 natikalla niin silti toi vanha rieska taavi 850 tuo sen kesän,johtuuko sitte siitä että olin aikas nuori sälli kun 900 tuli taloon ja seon kans ensimmäinen moottorilla kulkeva laite jota olen yksin ajanu,herkkä on taavin kytkin voi ajaa vaikka kuinka siro nainen niin jaksaa painaa natikassa saa jaloissa olla TODELLA ruista että kehtaa polkea,kai se on sama noitten voorti autojen kanssa eka voorti tuli taloon kun olin neljän vanha ja se on tallissa vieläkin uutena tuli Cortiina vuonna 1970,no ajossa se ei ole ollu piiitkään aikaan ja hyvään kotiin sen haluaisin joskus luovuttaa kunhan vaan tosi ostaja sattuu paikalle,sellasta se on näitten mieltymysten kanssa

Tessu

Viestien lukumäärä: 318
Ikä: 45

Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa