Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Foorumi JUMISSA {Fixattu}

+11
Metsaman
pets
erkki
käyttäjä
PJT
puma190
Taavetti996
hespex
taavettimies
ikilika
massikka_mies
15 posters

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  massikka_mies Pe Tammi 15 2010, 18:40

HUOMIO: TÄTÄ VIKAA EI PITÄISI ENÄÄ OLLA, RAPORTOIKAA MAHDOLLISISTA KATKOKSISTA YM

En tiedä miten teillä mutta ainakin minulla ja taavetti miehellä foorumi jumittaa todella pahasti.. Meistä tämä ei johdu vaan kyseessä on palvelin vika... odotellaan tilanteen parantumista normaaliksi..
massikka_mies
massikka_mies
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 445
Paikkakunta : Ylämaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  ikilika Pe Tammi 15 2010, 18:43

Jep, samoja ongelmia on ollut, ja on nyttekin. Joskus aina vaikee päästä foorumille. Ja kuvien kommentointi ei onnistu.
ikilika
ikilika

David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 20
Viestien lukumäärä : 1169
Ikä : 46
Paikkakunta : eurajoki

Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  taavettimies Pe Tammi 15 2010, 19:09

ikilika kirjoitti:Jep, samoja ongelmia on ollut, ja on nyttekin. Joskus aina vaikee päästä foorumille. Ja kuvien kommentointi ei onnistu.
Itse pystyn ainakin kommentoimaan galleria kuvia, galleriahan on ihan eri sivusto kuin tämä foorumi. Yleensä mennyt ohi nämä tämmöiset. Yksi veteraanimoottorikelkka foorumikin on myös takerrellut tänään. Minkäs näille mahtaa.

Edit: Nyt foorumi palautui taas "normaaliksi", ilmeisesti useammallakin phbb foorumilla ollut tänään samaan aikaan samaa ongelmaa.
taavettimies
taavettimies
Ylläpito

David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Paikkakunta : Etelä-Karjala Lappeenranta

Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  ikilika Pe Tammi 15 2010, 19:12

Mun ei anna kirjottaa, tai siis kirjottaa pystyy mut kun koitan klikata "kommentoi" painiketta menee koko ruutu valkoseksi ja homma jumittuu siihen, odottelu ei auta, ei edes eilinen tunnin oottelu.
ikilika
ikilika

David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 20
Viestien lukumäärä : 1169
Ikä : 46
Paikkakunta : eurajoki

Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  hespex La Tammi 16 2010, 15:43

Joo, se on tästä ilmaisfoorumi (mm. foorumini.info, foorumini.biz, palstani.com ym) eli se on tämän foorumin palvelimilla vikaa.

Olen ehdottanut taavetti-miehelle maksullisesta .fi tai vaikka .info päätteestä (niitä on useita erilaisia) ja hinta on 2.50€ kuukaudessa mikä ei ole mielestäni paljon. Sen saa säästettyä siten, että ylläpito ostaa kuukaudessa yhden suklaapatukan ja mehun vähemmän. Ei paha, eihän?

Itse olisin valmis tähän. Tietääkseni foorumin voisi kopioida kaikki viestit suoraan uudelle domainille.. Uuden domainin (.fi ym päätteet + sivutilaa) menee noin 5 minuuttia, toinen viisi minuuttia siihen että saadaan asennettua foorumi sinne ja kolmas viisi minuuttia viestien kopioimisessa. Yhteensä 15 minuuttia, 2.5€ kuukaudessa ja meillä olisi vakaa, _ennenkaikkea nopea_ ja kaikinpuolin hyvä foorumi. Sinne voisi myös laittaa esimerkiksi David Brown INFO sivun, josta saisi tietoa yleisesti ja erilaisiin ongelmiin. Tai FAQ = Usein kysytyt kysymykset (taavetista) eli lista olisi tyyliin seuraavasti:
Juonipaljastus:
ym.

- Hespex

hespex
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 151
Paikkakunta : Lappeenranta

http://taavetti-talli.foorumini.info/forum.htm

Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  Vieraili La Tammi 16 2010, 16:33

tuollainen olisi hyvä asia, tälläinen ilmaisessa foorumissa on aina oma riskinsä. vanhojen viestien kopioiminen uudelle foorumille on elintärkeä juttu, muuten se on taavetti-talin loppu, jos aivan alusta pitää aloittaa.
meni kauan aikaa tämän kanssa että sai tämän tallin virkoamaan, sitten kun täällä alkoi olla tarpeeksi juttuja niin alkoi muutkin tästä tallista kiinnostumaan, nykyinen keskustelu on jo hyvällä tolalla.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  Vieraili La Tammi 16 2010, 17:24

Omasta puolesta kannatan em ajatusta. Mikäli ensi syksynä olen kalenterin toimittaja ,lupaan ilmaisen kalenterin "sivumestarille".

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  Taavetti996 La Tammi 16 2010, 18:43

Myös minä kannatan em ajatusta.
Eihän tuo 2,5€ lainkaan ole paha, tekee 30€/vuosi, foorumi saataisiin toimimaan ilman jumittelua yms.
Olen valmis maksamaan tuon 30€ ensimmäisen vuoden ylläpidolle, jos foorumin toiminta voidaan noinkin helposti varmistaa.
Tuo maksamiseni ei ole mitään"pröystäilyä", vaan sanotaanko talkoo henkeä, sillä Taavetti-talli on osa päivääni, ja jos foorumi ei toimi, niin johan pärähtää ärräpäätä, varsinkin jos sattuu olemaan jokin ongelma tilanne päällä rakkorissa.
Onhan jotkin henkilöt tehnyt talkoolla kaikenlaista, kalenteria, lippista, paitaa ym.
Jos ylläpidolle onnistuu tämä asia, niin yhteyttä minuun, vaikka yksityisviestillä.
Taavetti996
Taavetti996
Galleria moderaattori

David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Urjala

Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  ikilika La Tammi 16 2010, 20:11

Juu, olen senverran tätä foorumia käyttänyt että jumitukset ja muut ongelmat on tullut tutuksi... Ja olen myös valmis maksamaan sen 2.5e tai vaikka 4e kuukaudessa jotta tämä foorumi säilyy! Eli jos ja kun tulee ajankohtaiseksi siirtyä maksulliselle puolelle uskon kaikkien rahatilanteen siihen "nöyrtyvän". Ehkä helpoin tapa ainakin maksumiesten puolesta vois olla tekstiviesti ja maksu puhelinlaskussa vaikka 6kk välein? En tiedä onnistuuko mut aattelin vaa... scratch
ikilika
ikilika

David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 20
Viestien lukumäärä : 1169
Ikä : 46
Paikkakunta : eurajoki

Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Foorumi JUMISSA

Viesti  puma190 La Tammi 16 2010, 22:28

Samoin olen valmis maksamaan kuluja ylläpitäjille. Olisko mahdollista perustaa ihan "virallinen"kerho jäsenmaksuineen/vuosi,sais ylläpitäjät vähän korvausta erittäin hyvistä sivuista Idea

puma190

Viestien lukumäärä : 19
Paikkakunta : Pyhäntä Pohjos-pohjanmaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  Vieraili Su Tammi 17 2010, 11:04

Varmaan siihen rahat löytyy jos vaan homman alatte,turheempaanki sitä laitetaan,ja jos kierrättää lakkia koillismaalaiseen tyyliin,niin ei edes paljoa tee yhtä kohden.

Minusta olis hyvä jos touhun rahottas muut kun taavettimies ja massikkamies,te ootta nuoria miehiä käsittääkseni ja tarvitta rahanne muuvallekki,ja tällaisen ylläpito on jo aikamoinen homma käsittääkseni joka vaatii talvisodan henkeä ja kovaa innostusta asiaan,harvinaisen suuren kiinnostuksen on nimenomaan tämä taavettitalli saanut,nyt on vanhempia taavettimiehiä soitellu että mistä se tuollainen lehti saatas hänelle tilattua,kun koneviestissä oli juttua,tietokoneista kun eivät ymmärrä mitään,aijon näyttää koneelta näitä sivuja kun tulevat käymään.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  Vieraili Su Tammi 17 2010, 11:15

Tuo kerho olis hyvä asia ,olen siitä Erkille maininnut joskus,jos joku olis niin kiinnostunu hommasta että alkais laittamaan kerhon pystyyn,luulen että liittyjiä kohtuullisella jäsenmaksulla löytys.

On ollu jo puhetta että jos ensi kesänä olis oulaisissa joku telttakatos,jossa olis paitoja,haalareita,lippiksiä ym. vois olla vaikka mukejaki myynnissä,ja tietenki taavetteja kokoontuneena,saa nähdä nouseeko homma sitten pystyyn,onko lähtijöitä,on itelläki matkaa yli 200 kilsaa,mutta pianhan sen 1690 taivaltaa,jos tosiinsa alkaa,vois Takran nostaa lavalle myös.

Pitäs alkaa kysellä vanhoilta myyjiltä onko taavettirekvisiittaa vielä jäljellä,jos ei löytys,sitten pitäs tehdä.

Vanhoista esitteistä jos sais kopioita ,mitä laittas näköisille.

Onko kenelläkään se koneviesti tallessa missä oli se kestävyyskysely,oliko 9+ peräti taavetin arvosana,hyvin se siinä pärjäsi.

Heitän näitä ajatuksia tänne niin saa ite kukanenki miettiä asiaa,noista tuloista sitten vois pyörittää hommaa,jos ei kuitenkaa kerho nousis pystöön,sitten yksityisesti vaan talkoohengellä.

Voishan siinä kahviaki tietenki myydä ja ottaa nimiä ja traktoreita ylös tilastoon jos jollain sellaisen keräily kiinnostas,mahdollisuuksiahan on.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  Vieraili Su Tammi 17 2010, 11:38

En nyt halua maalata "sarvipään kuvia Twisted Evil " seinälle, mutta jäsenmaksullisessa keskustelufoorumissa on aina se vaarana, että siitä tulee vain muutaman innokkaan ja aktiivisen jäsenen yksityinen keskustelurinki Rolling Eyes . Olisikohan esim Casen nykyisellä maahantuojalla innokkuutta lähteä sponsoroimaan tällaista hanketta? Ei varmaan tekisi suurta lovea firman mainosbudjettiin!

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Foorumi jumissa

Viesti  PJT Su Tammi 17 2010, 12:06

Joo, samoilla linjoilla edellisten kanssa, voi olla että käyttäjien ja liikenteen lisääntyessä lisääntyy jumituksetkin.
Saattaishan sen verran lohjeta Casen maahantuojalta, mut entä olisko teknisesti mahdolista toteteuttaa rahastus, että eka kirjautumisen
yhteydessä menis joku pieni maksu, tekstiviestillä, vai miten se nyt toimiikaan? Ylläpitäjien on toki saatava kulunsa ja onhan siitä vaivaakin,
tarkoitan että menee päivittäin aikaa, joka on muualta pois.

PJT

Viestien lukumäärä : 45

Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  massikka_mies Su Tammi 17 2010, 14:52

meikäläinen ei vielä nyt sano mitään Very Happy odotellaan taavetti miehen kommenttia... Wink
Tosta kerho asiasta sanon sellasen kommentin että eihä meikäläisen tai taavetti miehen ole pakko kerhoa perustaa vaan jos teillä muilla siihen mielenkiinto ja aika riittää niin siintä vaan ja minä, taavetti mies ja hespex hoidetaan vaan tämä tietotekninen puoli eili foorumi ja muut
massikka_mies
massikka_mies
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 445
Paikkakunta : Ylämaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  ikilika Su Tammi 17 2010, 15:02

Tosta jäsenmaksusta ja sen vaikutuksesta vielä et voishan sen ehkäpä tehdä vähän samaan tyyliin kuin rakentaja.fi, näkis kysymykset tai otsikot ja rekisteröitymällä ja maksamalla jäsenmaksun vois nähdä vastaukset. Sillä vois saada lisää "pakkokiinnostuneita" . Rakentaja.fi:llä ei ole jäsenmaksuja kylläkään...
ikilika
ikilika

David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 20
Viestien lukumäärä : 1169
Ikä : 46
Paikkakunta : eurajoki

Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  hespex Su Tammi 17 2010, 15:10

Ei siinä sen puoleen, ei teidän mitään tarvitsisi maksaa, tuo 2.50€ kolmelta ihmiseltä kuukaudessa on kuitenkin aika pieni summa. Toki joku voi halutessaan osallistua tuohon summaan vapaa-ehtoisesti, mutta se ei ole välttämätöntä.

hespex
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 151
Paikkakunta : Lappeenranta

http://taavetti-talli.foorumini.info/forum.htm

Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  ikilika Su Tammi 17 2010, 15:33

Joo, mutta olis se teille ylläpitäjille hiukan edes vaivanpalkkaa, vaikka jokaselta rekisteröityneeltä saisitte 2e kuukaudessa. Mulle on sama, olen valmis maksamaan Exclamation Very Happy
ikilika
ikilika

David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 20
Viestien lukumäärä : 1169
Ikä : 46
Paikkakunta : eurajoki

Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  Vieraili Su Tammi 17 2010, 16:25

mulle sama vaikka ylläpito saisi muutaman euron voittoa, ei tässä kuitenkaan rikastumaan pääse. maksan sen 2e kun ilmoitatte vaan pakkiyhteydet, sitten jos tulee ajankohtaiseksi.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  käyttäjä Su Tammi 17 2010, 17:21

Itse olen yhden ison foorumin adminina ja en saa,enkä haluakkaan siitä mitään korvausta mutta jos saatas parempi foorumi(vakaampi)niin voin minäkin laittaa hattuun rahaa. Suspect Suspect Suspect

_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä
käyttäjä

David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 61
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne

Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  Vieraili Su Tammi 17 2010, 17:59

Ei ole mullakaan muutamasta eurosta homma kiinni. Toki johtaa varmaankin käyttäjäjoukon harvenemiseen.
Jos rahastukseen päädytään, se pitää tapahtua helposti ,ettei sekin harvenna porukkaa.
Kyllähän noita sponsoreitakin vois kysäistä-Marjakangas ? Purkupojat ? Casen maahantuoja ?
Noillehan se kuuluis,senverran saavat meiltä sponsorointia.Veli-Mattihan se parhaiten tuntee Marjakankaan ja Oulun casevaraosatoimittajan.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  taavettimies Su Tammi 17 2010, 21:08

Eipä tuo maksullinen ja varma toiminen foorumi olisi yhtään hassumpi juttu, tärkeää on että kaikki vanhat viestit säilyvät.
DB-kerhon vetäjäksi minusta ei ole, ei aika ja innostus riitä millään ja parempi olisi että kerhon vetäjä olisi jo joku vähän enemmän varttuneempi asiantuntevampi kuten erkki, v-m tai vaikkapa case1594. Itse en suostu vastaan ottamaan minkään näköistä korvausta tämän sivun ylläpidosta, tämä on sellainen tahdon asia Smile

velimhan kirjoitti:Onko kenelläkään se koneviesti tallessa missä oli se kestävyyskysely,oliko 9+ peräti taavetin arvosana,hyvin se siinä pärjäsi.
Muistaakseni löytyy, yritän etsiskellä.
taavettimies
taavettimies
Ylläpito

David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Paikkakunta : Etelä-Karjala Lappeenranta

Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  massikka_mies Su Tammi 17 2010, 21:50

taavetti_mies kirjoitti:Eipä tuo maksullinen ja varma toiminen foorumi olisi yhtään hassumpi juttu, tärkeää on että kaikki vanhat viestit säilyvät.
DB-kerhon vetäjäksi minusta ei ole, ei aika ja innostus riitä millään ja parempi olisi että kerhon vetäjä olisi jo joku vähän enemmän varttuneempi asiantuntevampi kuten erkki, v-m tai vaikkapa case1594. Itse en suostu vastaan ottamaan minkään näköistä korvausta tämän sivun ylläpidosta, tämä on sellainen tahdon asia Smile

Jep juuri näin Cool Tosta viesti asiasta sen verran että jos ei muuten niin minä ja hespex otetaan joku yö hommaksi kopioida ne perkele vaikka yksi kerrallaan mutta kyllä ne siellä on Exclamation Cool
massikka_mies
massikka_mies
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 445
Paikkakunta : Ylämaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  taavettimies Ma Tammi 18 2010, 16:21

Tuossa maksu versiossa olisi sitten mahdollista saada mm.

fi domain (nettiosoite esim taavetti-talli.fi)
oma sähköposti (@taavetti-talli.fi)
erilliset kotisivut
jonne voi laitella vaikkapa taavettien teknisiä tietoja ynnä muuta tai vaikkapa se erkin selostus selectan hydrauliikasta jos se erkille sopii.
ja tietenkin nopeampi palvelin.

Eipä tuo parikymppiä vuoteen ole niin iso summa että tarttee kolehtia pistää pystyyn, tietysti jos joku välttämättä haluaa osallistua tuohon maksuversion kuluihin niin mikäs siinä.

Katsellaan..
taavettimies
taavettimies
Ylläpito

David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Paikkakunta : Etelä-Karjala Lappeenranta

Takaisin alkuun Siirry alas

Foorumi JUMISSA {Fixattu} Empty Vs: Foorumi JUMISSA {Fixattu}

Viesti  Vieraili Ma Tammi 18 2010, 17:10

mukavaa että täällä on näin aktiivinen ylläpito, joka oikeasti haluaa kehittää tätä foorumia. tuo maksullinen alkaa tuntua jo todella fiksulta.
pääasia kuitenkin on että foorumi pysyy kaikkille avoinna.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa