Startti pilot, aerostart tms käynnistys-sumu
Sivu 3 / 3 • Jaa •
Sivu 3 / 3 •
1, 2, 3
Vs: Startti pilot, aerostart tms käynnistys-sumu
Jos on suolasirotin hehkun tunnistimena niin se tapaa olla kytkettynä sarjaan hehkutulppien kanssa. Sehän on sillä lailla hyvä systeemi, että jos yksi hehku mykistyy niin suolasirotin lakkaa hehkumasta ja käyttäjä tietää, ettei zydeemi toimi. Imusarjahehkusta kuuluu tai pitäsi kuulua pikku pössähdys kun polttoaine syttyy, siitä sen tietää että kannattaa panna startti töihin.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä: 1515
Minä olen pilotin väärinkäyttäjä. En ole koskaan käyttänyt sitä mootoriin sisäisesti, mutta ulkoisesti kylläkin.
Siitä ei taida olla tällä foorumilla missään mainintaa, miten hyvä rasvanpoistaja pilotti on. Onhan siihen olemassa kaikenlaisia bräkliinereitä ym. aerosoleja, mutta kyllä pilottikin on hyvä. Haihtuu nopeasti jopa pakkasessa.
Esim. ruuvilukitukset,laakerisovitukset ym. liimaukset onnistuvat hyvin puhtaaseen pintaan.
Siitä ei taida olla tällä foorumilla missään mainintaa, miten hyvä rasvanpoistaja pilotti on. Onhan siihen olemassa kaikenlaisia bräkliinereitä ym. aerosoleja, mutta kyllä pilottikin on hyvä. Haihtuu nopeasti jopa pakkasessa.
Esim. ruuvilukitukset,laakerisovitukset ym. liimaukset onnistuvat hyvin puhtaaseen pintaan.
Joro- Viestien lukumäärä: 16
Joro kirjoitti:Minä olen pilotin väärinkäyttäjä. En ole koskaan käyttänyt sitä mootoriin sisäisesti, mutta ulkoisesti kylläkin.
samalla toimintatavalla täälläkin toimitaan
jazzy78- Viestien lukumäärä: 22
Ikä: 33
Täällä taas CRC jarru ja kytkinosien puhdistajaa lähes kaikkeen, isäukko ostaa aina kerran vuoteen about sellasen ns. tukkupaketin, oiskohan 24 pulloa, sitä menee varsinkin kesäsin aika paljon, kätevää ainetta kun on, ei jätä mitään rasvaa tms. haihtuessaan ja hyvä rasvanpoistoaineena ja puhdistusaineena.
hespex kirjoitti:Täällä taas CRC jarru ja kytkinosien puhdistajaa lähes kaikkeen, isäukko ostaa aina kerran vuoteen about sellasen ns. tukkupaketin, oiskohan 24 pulloa, sitä menee varsinkin kesäsin aika paljon, kätevää ainetta kun on, ei jätä mitään rasvaa tms. haihtuessaan ja hyvä rasvanpoistoaineena ja puhdistusaineena.
Minä taas ostan Wurthin 20l muovipöntön,se on hemmetin edullista litrahinnaltaan,siitä taas tankkaan pumppukannuun...
Ei tarvi maksaa ponneaineesta
CRC bräkleen ja quigleen aineita käytetään täällä puhdistukseen,tyyriitähän ne vaan on.

V-M- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä: 539
Sivu 3 / 3 •
1, 2, 3
Sivu 3 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa