Startti pilot, aerostart tms käynnistys-sumu

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Vs: Startti pilot, aerostart tms käynnistys-sumu

Viesti  erkki lähetetty Su Syys 05 2010, 20:02

Jos on suolasirotin hehkun tunnistimena niin se tapaa olla kytkettynä sarjaan hehkutulppien kanssa. Sehän on sillä lailla hyvä systeemi, että jos yksi hehku mykistyy niin suolasirotin lakkaa hehkumasta ja käyttäjä tietää, ettei zydeemi toimi. Imusarjahehkusta kuuluu tai pitäsi kuulua pikku pössähdys kun polttoaine syttyy, siitä sen tietää että kannattaa panna startti töihin.

erkki
Asiantuntija

Viestien lukumäärä: 1515

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  Joro lähetetty Pe Marras 05 2010, 09:04

Minä olen pilotin väärinkäyttäjä. En ole koskaan käyttänyt sitä mootoriin sisäisesti, mutta ulkoisesti kylläkin.

Siitä ei taida olla tällä foorumilla missään mainintaa, miten hyvä rasvanpoistaja pilotti on. Onhan siihen olemassa kaikenlaisia bräkliinereitä ym. aerosoleja, mutta kyllä pilottikin on hyvä. Haihtuu nopeasti jopa pakkasessa.
Esim. ruuvilukitukset,laakerisovitukset ym. liimaukset onnistuvat hyvin puhtaaseen pintaan.

Joro

Viestien lukumäärä: 16

Viesti  jazzy78 lähetetty Pe Marras 05 2010, 09:14

Joro kirjoitti:Minä olen pilotin väärinkäyttäjä. En ole koskaan käyttänyt sitä mootoriin sisäisesti, mutta ulkoisesti kylläkin.

Siitä ei taida olla tällä foorumilla missään mainintaa, miten hyvä rasvanpoistaja pilotti on. Onhan siihen olemassa kaikenlaisia bräkliinereitä ym. aerosoleja, mutta kyllä pilottikin on hyvä. Haihtuu nopeasti jopa pakkasessa.
Esim. ruuvilukitukset,laakerisovitukset ym. liimaukset onnistuvat hyvin puhtaaseen pintaan.

samalla toimintatavalla täälläkin toimitaan Very Happy

jazzy78

Viestien lukumäärä: 22
Ikä: 33

Viesti  hespex lähetetty Ti Tammi 11 2011, 19:45

Täällä taas CRC jarru ja kytkinosien puhdistajaa lähes kaikkeen, isäukko ostaa aina kerran vuoteen about sellasen ns. tukkupaketin, oiskohan 24 pulloa, sitä menee varsinkin kesäsin aika paljon, kätevää ainetta kun on, ei jätä mitään rasvaa tms. haihtuessaan ja hyvä rasvanpoistoaineena ja puhdistusaineena.

hespex
Ylläpito

Viestien lukumäärä: 135

http://www.taavetti-talli.net/forum.htm

Viesti  käyttäjä lähetetty Ti Tammi 11 2011, 20:11

hespex kirjoitti:Täällä taas CRC jarru ja kytkinosien puhdistajaa lähes kaikkeen, isäukko ostaa aina kerran vuoteen about sellasen ns. tukkupaketin, oiskohan 24 pulloa, sitä menee varsinkin kesäsin aika paljon, kätevää ainetta kun on, ei jätä mitään rasvaa tms. haihtuessaan ja hyvä rasvanpoistoaineena ja puhdistusaineena.

Minä taas ostan Wurthin 20l muovipöntön,se on hemmetin edullista litrahinnaltaan,siitä taas tankkaan pumppukannuun...
Ei tarvi maksaa ponneaineesta tongue

käyttäjä

Viestien lukumäärä: 377
Ikä: 49

http://kayttaja.1g.fi/

Viesti  V-M lähetetty Ti Tammi 11 2011, 21:44

CRC bräkleen ja quigleen aineita käytetään täällä puhdistukseen,tyyriitähän ne vaan on.

V-M
Asiantuntija

Viestien lukumäärä: 539

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa