880 implematic täyshuolto

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty 880 implematic täyshuolto

Viesti  Morroo lähetetty Ma Helmi 25 2019, 18:47

Terve!

Nyt on projektia viikonlopuksi tulossa ja tarvisin hiukan apuja. Eli isoäidin luokse menossa lauantaina taavettia huoltamaan joka seissyt 25vuotta, isoisän kuoltua jäi latoon niille sijoilleen käytöstä. Viime keväänä sen verran herättelin sitä henkiin, että sain käymään ja ajoinkin pihalla hiukan ja kaikki pelittää. Nyt seuraava vaihe olisi nesteiden ja putsarien vaihto, tähän tarvitsen apua kun matka on pitkä taavetille ja pitäisi ostaa tarvittavat vehkeet valmiiksi. Ikh:lta ajattelin hakea ja kysyinkin mutta ei ollut silloin tiskin takana tarpeeksi tietoa. Sakkakuppi/naftahana yhdistelmään myös joku tiiviste sarja pitäisi saada kun hiukan vuotaa. Nesteen öljyjä ajattelin laittaa tilalle, Rasvaa nippoihin löytyy. Ollut jo pitkään tarkoitus laittaa pikkuhiljaa vehettä kuntoon ja jonain päivänä vielä kunnostaa se uudenveroiseksi! Jostain syystä nyt vasta löysin foorumin ja onneksi löysin! Olen siis ihan newbie näiden kanssa, mutta työkalut pysyy kädessä ja kaikkia muita vehkeitä onkin tullu roplattua enempi vähempi. Eli hyviä neuvoja ja listaa suodattimista/öljyistä tai muusta tarvittavasta kaivataan.

Jarkko

Morroo

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 16

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  outsider lähetetty Ma Helmi 25 2019, 21:58

Varmaankin noita polttoainesuodattimia 2 kpl https://www.ikh.fi/fi/polttoainesuodatin-dfp551168 jos on nelipyttyinen imple.
Sitten öljynsuosdatin https://www.ikh.fi/fi/oljynsuodatin-tf5034.

Moottoriöljyksi esim https://www.ikh.fi/fi/diesel-basic-10w-30-20l-wkom1030-20 ,samoin pari kupillista ilmanpuhdistajan pohjalle.

Vaihdelaatikkon esim https://www.ikh.fi/fi/universal-mp-10w-30-20l-wkm10w30 ,käy myös alennuspyörästöihin.
Vaihdelaatikon öljyn kun vaihdat niin ota laatikon alla oleva pyöreä luukku pois niin pääsee puhdistamaan suodattimen.

Uuden tiivisteen luukkun voi tehdä esim tästä https://www.biltema.fi/autoilu---mp/auton-varaosat/moottorin-osat/oljytulpan-tiivisteet/kumikorkkitiiviste-2000017980 tai käyttää tiivistemassaa.

Uudet nesteet jäähdyttimeen kannattaa myös vaihtaa.

Tässäpä joitain mietteitä

outsider

David Brown : Cropm,25D.30C,950,880imp,990imp,990sel,1200,1200hybrid,1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1721

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  Morroo lähetetty Ma Helmi 25 2019, 22:40

Kiitos vinkeistä! Varsinkin tuo korkkitiiviste oli hyvä neuvo, ei olisi tullut mieleen ottaa matkaan. Vaihteiston suodatin siis pestävää mallia, Muistaakseni polttoainesuodattimet nyt Sini/musta/ valkoiset ( en muista merkkiä ) ovatkohan tarvikemallia vai käyvätkö nuo linkin putsarit niiden sisään?

Morroo

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 16

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  Tessu lähetetty Ti Helmi 26 2019, 01:30

Nyt kun en tiedä onko sulla suojaisaa paikkaa missä turata niin ite otin myös öljypohjan 850 Taavista aikanaan pois ja putsasin myös öljypumpun siivilän,sai ainakin kaiken pois mitä pohjassa oli,siellä normi paperitiivari,samalla voi katoa ohjaus-simpukan öljynkin,sitä ei saa muuten pois kun imemällä.
Kato myös huohotin että onko auki vai tukossa,bensalal lähte hyvin puhtaaksi,sieltä se löytyy kannen päältä,jos se 880 nyt on vähääkin samantyyppinen kun tuo 850... itellä kun ei sitä mallia ole ollu.
Yllätyksiin kannattaa aina varautua ja sen tekee mitä kerkiää,tankki olis hyvä kanssa tyhjentää jos ei ole pitkään aikaan sitä tehty,jos pohjalla on vähänkin moskaa niin hyvä homma olis tehdä.
Aika pitkään nää pelaa ainakin kesällä heikommallakin huollolla mutta jos talvella meinaa ajella niin sillon paljon tärkeämpää,ei ole hyvä olla juu öljyt tervaa!

Tessu

David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1252
Ikä : 53
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  outsider lähetetty Ti Helmi 26 2019, 09:29

Morroo kirjoitti:Kiitos vinkeistä! Varsinkin tuo korkkitiiviste oli hyvä neuvo, ei olisi tullut mieleen ottaa matkaan. Vaihteiston suodatin siis pestävää mallia, Muistaakseni polttoainesuodattimet nyt Sini/musta/ valkoiset ( en muista merkkiä ) ovatkohan tarvikemallia vai käyvätkö nuo linkin putsarit niiden sisään?

Siinä tapauksessa suodattimet on tätä mallia https://www.ikh.fi/fi/polttoainesuodatin-dfp556245

Onko sun 880 kolmipyttyinen ,esim starttimoottori vasemmalla puolen moottoria ??

outsider

David Brown : Cropm,25D.30C,950,880imp,990imp,990sel,1200,1200hybrid,1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1721

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  mattkau lähetetty Ti Helmi 26 2019, 10:48

Sakkakupin tiivistettä haikailit. Ainakin minä sain semmosen IKHlta, pari euroa maksoi litteä kuminen (ulko?)halkaisija 2". On mallia CAV, löytyy vaikka mistä traktorista mutta koodia tietenkään en muista
mattkau
mattkau

David Brown : 880 Sel 1966
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1109
Paikkakunta : Saarijärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  Morroo lähetetty Ti Helmi 26 2019, 19:23

Kiitos kaikille loistavista vinkeistä! Nyt on ikh:lla tilaus sisällä! Korkkitiivistettä ei heidän mukaan ole enää saatavilla, mutta nettikaupasta kyllä näyttää saavan, paperitiivisteen otin 0,8mm, varmaankaan niin nuukaa minkä kokoista kunhan on tiiviste. Simpukan öljyistä vielä kysyttävää, onko putsaria ja mitä öljyä siellä. Lähtiskö imemällä kompura/pistooli/letku viritelmällä? Miten täytetään? Nelipyttyinen on ja suojaisa paikkakin löytyy.

Morroo

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 16

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  mattkau lähetetty Ti Helmi 26 2019, 20:06

Se simpukan öljy onkin vähän mielenkiintoinrn juttu. Vanhemmissa simpukoissa on proppu, mistä sen saa imastua tyhjäksi ja uudet öljyt tilalle (suunnilleen sauman korkeudelle). Udemmissa sitä ei ole ja ne pitäisi vaihtaa silloin kun simpukka auki. Siihen hommaan en kyllä alkaisi jos ei ihan oikeasti ole syytä. Simpukan kannen takimmaisia kiinnityspultteja voisi kokeilla onko niille porattu reikä läpi asti. Jos ei niin ei vaihdosta sen enempää sitten. Öljyksi käy mikä tahansa, vaikka yli jäänyt moottoriöljy, menee vajaa litra, ehkä. Siellä kyllä saattaa olla edellisen asentajan jäljiltä myös purkillinen vaseliinia öljyn sijasta. Öljy kyllä olisi parempi, kun vesi painavampana menee astian pohjalle, vaseliiniin se jää pinnalle.

Mutta se simpukan öljynvaihto ei ole kaikista tärkeimpiä toimenpiteitä jos ratti vaan pakkaselalkin kääntyy puolelta toiselle.
mattkau
mattkau

David Brown : 880 Sel 1966
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1109
Paikkakunta : Saarijärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  Morroo lähetetty Ti Helmi 26 2019, 22:33

Asia pihvi! En simpukalle mitään tee kun ohjaus pelaa moitteetta ainakin lämpösellä kelillä milloin sitä käännellyt, suoraan ajosta jäänyt seisomaan niin ei oletettavaa että siinä vikaakaan olisi. Oliko laturi muuten hihnalla? Tai muita ajan happamoimia osia vesi ja polttoaine letkujen lisäksi?. Renkaat oli keväällä tyhjät, mutta pitävät ilman. Nekin jossain vaiheessa vaihtoon menee, vaikka maalauksen yhteydessä jahka niin pitkälle koskaan pääsen. Takapyörien navoista tullut öljyä vanteelle seistessä, oisko tiivisteet kuivuneet? Uusien teolla varmaan tulee kuntoon? Kysellään nyt kun kerran vauhtiin päästiin Smile

Morroo

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 16

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  Tessu lähetetty Ke Helmi 27 2019, 01:51

Katot samalla kun muuta huollat löytyykö simpukan kannesta roppua siinä se pitäs olla ihan ohjausputken vieressä,tuo kai vanhempi laite niin toivotaan etä siinä olis? ainakin vielä meillä -61 Taavissa oli.
Jollei ole ulkona sateessa koskaan seissy ei seillä vettä ole mutta.. jos ON niin ohjaus voi mennä pakkasella aika heikoksi,meillä Natikassa ei kääntyny kuin toiseen suuntaan kun jäätä oli,huonolla öljyllä saa kyllä taatusti ohjauksen rikki kun aikansa veivaa ja alkaa kuulat rätisemään tankoon.
Tuo homma voi odottaa muiden kiireiden helpottaessa sitten työnalle.
Toivotaan että kaikki menee ok,jos tulee kysymyksiä niin kyseleppä täältä tietäjiltä,kyllä ne sitte auttaa,hieno homma kuulla että jälleen Taavista huolta pidetään!

Tessu

David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1252
Ikä : 53
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  outsider lähetetty Ke Helmi 27 2019, 06:32

Morroo kirjoitti:Asia pihvi! En simpukalle mitään tee kun ohjaus pelaa moitteetta ainakin lämpösellä kelillä milloin sitä käännellyt, suoraan ajosta jäänyt seisomaan niin ei oletettavaa että siinä vikaakaan olisi. Oliko laturi muuten hihnalla?  Tai muita ajan happamoimia osia vesi ja polttoaine letkujen lisäksi?. Renkaat oli keväällä tyhjät, mutta pitävät ilman. Nekin jossain vaiheessa vaihtoon menee, vaikka maalauksen yhteydessä jahka niin pitkälle koskaan pääsen. Takapyörien navoista tullut öljyä vanteelle seistessä, oisko tiivisteet kuivuneet? Uusien teolla varmaan tulee kuntoon? Kysellään nyt kun kerran vauhtiin päästiin Smile

Takapyörien navossa on rasvanippa josta voi painaa vaseliinia ulkostefalle/laakerille.Nippa löytyy kuvan https://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr48582ar903121 laipasta nro 22.
Joko nippa törrötta taaksepäin tai sitten se löytyy akselinlaipan reiän kautta  kuvan nro 34  Tai se nippa on laipassa 34.

Lisäksi kannattaa tarkistaa/avata pultin  nro 31 huohotusreikä.

outsider

David Brown : Cropm,25D.30C,950,880imp,990imp,990sel,1200,1200hybrid,1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1721

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  Tessu lähetetty To Helmi 28 2019, 01:05

Tai sitte nippaa ei ole tai poikki,empä ole löytäny meidän 850 mitään nippaa eikä muistaaksen iollu puretussa 900.kaan...kiva olis nähdä missä se sitten luuraa?
Tuossa meillä kyllä takaronkat vuotaa senverran öljyä ulos että varmasti rasvaa kyllä kaiken pyörivän heh!

Tessu

David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1252
Ikä : 53
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  Morroo lähetetty To Helmi 28 2019, 19:33

Loistavaa! Nippoja löytyy jos on poikki. Nyt valitettavasti siirtyi tämän viikonlopunhommat kahdella eteenpäin, ikh:n tilauksistakaan ei ole vielä kylläkään kuulunut mitään. Sormet syyhyää jo kovasti, harmi kun on niin pitkä matka mummolaan ettei voi vaikka iltasella käydä roplaamassa, vaatii vähintään viikonlopun. Pistän parin viikon päästä tänne varmaan lisäkyssäriä ja päivitystä mitä sain tehtyä.

Morroo

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 16

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  Morroo lähetetty Su Maalis 10 2019, 18:06

Terve!

Nyt tuli käytyä mummolassa huoltohommissa ja hyvin meni, ihan kaikkea ei kuitenkaan kerennyt tekemään. Perjantaina lähti roput auki moottorista ja vaihteistosta, sai valua yön yli. Lauantaina öljypohja irti ja sieltähän löytyikin melkoista liisteriä ja paljon. Pesin bensalla kaikki möhnät pois öljypohjasta, sihdistä, ilmanputsarista ja vaihteiston putsarista. Sitten uusien tiivisteiden tekoon ja kasaamaan, korkkitiivistettä käytin. Sitten kun oli nesteet sisällä niin ilmaamaan, tankkia en nyt ehtinyt putsata, mutta meinasin kun naftan putsarit maksaa vitosen niin vaihdan ne sitten uudestaan. Akkua joutu latailee hetken että sai käymään ja lähtihän se. Savua olikin sitten vajassa kuin taikurin teltassa, mistähän johtui, muistelisin ettei keväällä sauhunnut noin paljoa. Laturin valo paloi käydessä ja otin sen irti ja hion hiiliä, sen jälkeen takas kiinni ja koekäyttö. Tyhjäkäynnillä valo paloi hehkuen moottorin käynnin mukaan, kierroksia nostaessa hiukan valo sammui. Laakerissa tuntui aavistus väljää, paljonko saa olla?

Morroo

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 16

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  Morroo lähetetty Su Maalis 10 2019, 18:30

Tässä vielä fiilistely video viime keväältä

https://youtu.be/gktBSETlORQ

Morroo

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 16

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  Tessu lähetetty Ma Maalis 11 2019, 00:32

Jos se perinteinen Lucas tasavirtalaturi niin alkaa lyömään kenttään jos laakereissa väljää,vanhassa Corinassa paloi valo sitä enempi mitä enempi laitoin virtaa kulutukseen heh, voi myösolla että jostain muualtakin maittaa kun piuhoja seuraa saattaa olla kulahtaneita kohtia, laturi kannattaa myös kunnolla putsata ja tarkistaa eristykset,usein läpivientiholkki huono, hieno homma että aukasit ja pesit paikat tuo lisäaikaa kummasti käyttöön ja sitten itse tieää mitä on tehty ja koska.

Tessu

David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1252
Ikä : 53
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  mattkau lähetetty Ma Maalis 11 2019, 08:00

Melkoisen homman olet tehnyt, hyvä niin.
Savuamisen määrä oikeastaan selviää vasta, kun laite on lämminnyt ja ehkä vielä käynyt töissäkin. Savun väristä ja määrästä sitten voi yrittää päätellä onko se tervettä vai merkki jostain ongelmasta.
Luukkaan tasavirtasysteemissä merkkivalon toinen piikki on kytketty virtalukon kautta akun kuumaan napaan ja toinen piikki sitten käytännössä laturin latausjohtoon (D) ja hehkuu tai on pimeänä sen mukaan paljonko on jännite-eroa näiden kahden paikan välillä. Kun koneessa on vähän kierroksia laturi ei lataa, valo palaa ja kierrosten myötä alkaa lataamaan ja valo sitten sammahtaa. Eli siis kuvaamasi toiminta on normaalia. Aavistus klappia on suhteellinen käsite. Niinkuin Tessu tuossa yllä kirjoittaa riittävä väljyys saa ankkurin vastaamaan kentän rautoihin, muuta haittaa siitä ei käytännössä ole. Välys ankkurin ja kenttien välillä on melkoisen pieni, joitakin millin osia, josta voi yrittää päätellä paljonko kestää klappia olla. Jos se on sellainen, että juuri ja juuri kädessä tuntuu (säteen suuntainen siis) niin ei vielä aiheuta välittömiä toimenpiteitä.
mattkau
mattkau

David Brown : 880 Sel 1966
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1109
Paikkakunta : Saarijärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  Morroo lähetetty Ma Maalis 11 2019, 16:33

Nyt kun mietin sitä laturin klappia niin kasassa ollessaan ei tuntunut oikeen mitään, mutta purettuna pyöräpään laippa kädessä se liikkui mikä taisi johtua siitä että siinä on kuulalaakeri. Eli varmasti kunnossa, sähköt teen myös uudet jossain vaiheessa niin pitäisi maadotus ongelmienkin kadota. Täytyy keksiä oikein joku raskas homma sille nyt kesällä, vaikka repiä puita metsästä. Nippa löytyy takapyörän navasta ulkopuolelta, ihan näkyvästi siinä on. Kuvakin siitä on mutta en onnistu liittämään tänne. Nyt tuli mieleen että naftapumpun alapuolella oleva ” joku ennakko vipu kylmäkäynnistystä varten” saattoi olla väärässä asennossa ja siksi ehkä savutti niin kovasti. Nyt konetta tutkittuani tarkemmin entisöinnin kannalta täytyy käydä kaikki tiivisteet läpi, pikkuhiljaa kun vaihtelee niin kai ne lammikot siitä vähenee, ennen ei kannata maalata ainakaan.

Morroo

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 16

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  Tessu lähetetty Ti Maalis 12 2019, 00:00

Tarkoitit kai että ajotusvipu oli jakopumpun alla? siirtopumpun alle se ei voinu olla heh,mutta ei hätiä pienistä hienoa että mummon (kai muistin oikein...)Taavetti pelaa ja miksipä ei pelais ei se mummo sitä turhaan ole pitäny jemmassa!

Tessu

David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1252
Ikä : 53
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  erkki lähetetty Ti Maalis 12 2019, 10:41

Pikku hana ruiskutuspumpun mahapuolella on sulkijaventtiili, jolla automaattisen ruiskutusennakon säätimen saa kytkettyä pois pelistä kun ruuvaa hanan kiinni. Kun hanan sulkee ennen starttausta, menee ennakko niin myöhäiselle kuin se pääsee, joka auttaa kovasti kylmäkäynnistymistä. Ja tosiaan, jos hana unohtuu kiinni niin pakoputkesta tulviva sininen savu ja isoilla kierroksilla röpellys jopa putken paukkuminen muistuttavat, että jotain on unohtunut. Ei muuten ole ultraharvinaista, että tuo hana on jäänyt kiinni, eikä omistaja silti keksi, että jotain on pielessä vaikka traktori savuaa kuin höyryveturi.

erkki
Asiantuntija

Viestien lukumäärä : 3930

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  Morroo lähetetty Ti Maalis 12 2019, 17:41

Juu näin siinä taisi käydä että jäi venttiili kiinni asentoon ja siksi savutti, sitä siinä tuli räplättyä startatessa. Oiskohan nyt että kerrasta oppis sen käytön kun heti kävi vanhanaikaiset. Ohjauksen simpukasta en varsinaista roppua löytänyt enkä ruvennut kiinnityspultteja aukomaan, otan sen samalla kertaa työn alle kun putsaan tankin jos vaikka joutuu sen purkamaan. Onko siinä vaihteisto öljy sama kuin hydrauliikkaöljy, nyt tuli mieleen että tyhjensin vaihteiston siitä pyöreästä kannesta minkä alla oli vaihteiston suodatin, sitten huomasin taaempana isomman ropun jonka ajattelin olevan varsinainen tyhjennys roppu. Siitä tuli muutama litra öljyä vaihteiston tyhjennyksen jälkeen. Onko se nyt ilman hydrauliöljyä?

Morroo

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 16

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  OlleK lähetetty Ti Maalis 12 2019, 17:53

Traktorin hydrauliikka toimii vaihteistoöljyllä, eikä traktorissa ole hydrauliikka öljyä erikseen. Sen jälkeen kun takasillan alla oleva proppu on avattu ja imusihdin alapuolelle oleva luukku irrotettu, on vaihteiston pohjalla enää hyvin vähän öljyä (ehkä litran verran), johtuen valussa olevien vahvikkeista jotka estävät vaihteistoöljyn täydellisen tyhjentymisen. Traktorissa on kaksi vaihteistoöljyn tyhjennystulppaa, toinen takasillan alla ja toinen imusihdin luukussa, katso seuraavassa linkissä olevaa osa viitteellä 28 https://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr53669ar969305

OlleK

Viestien lukumäärä : 1124

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  Morroo lähetetty Ti Maalis 12 2019, 19:08

Juurikin näin, eli kunnossa on. Ajattelinkin kun kesti siitä sihdin ropusta melko pitkään tyhjentyä että isompikin roppu on

Morroo

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 16

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  Tessu lähetetty To Maalis 14 2019, 15:09

Se sitten semmonen malli että ei oel ohjausvaihdeöljyn proppua no kyllä se siitä sitn hoituu kunhan vaan muistaa,muuten ohjaus ei tykkää jos? on menny vettä joskus sekaan tai öljyä ei ole...katso samalla onko simpukka varmasti ehjä ettei ole haljennu mistään,sitäpä ei heti nää,meilläkin oli 900 täysin halki runko-osa kun piti vaihtaa 850.sen rikkoutuneen tilalle,onneksi siitä meni vaan sisäosat saatiin sitte yhdisteltyä.
Se on tuo hieman heikkoa tekoa, mutta muuten laite kyllä kestää.

Tessu

David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1252
Ikä : 53
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

880 implematic täyshuolto Empty Vs: 880 implematic täyshuolto

Viesti  Morroo lähetetty La Loka 26 2019, 16:27

Terve taas!
Pitkästä aikaa taas taavetin kimpussa. Nyt on pyörien vaihteistöljyn vaihto kaynnissä ja tervaa on vanhat. Samalla tulee uusi tiiviste. Tässä kesällä jo vähän tehtiin hommiakin traktorilla, metsästä ajettiin puita ja tekemättä olis jäänyt ilman konetta. Meinasin ihan vaihteistoöljyä tuonne laittaa ja varmaan bensalla vähän pesaista ensin.880 implematic täyshuolto 5215f910880 implematic täyshuolto 5215f910880 implematic täyshuolto 5215f910

Ja kolmesti sain kuvan laitettua....

Morroo

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 16

Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa