Kiinnitys kohdat rungossa

Siirry alas

Kiinnitys kohdat rungossa Empty Kiinnitys kohdat rungossa

Viesti  Riku lähetetty Ke Marras 21 2018, 06:26

Olen kiinnittämässä suojaa 1394 hytin alle ja kysynkin. Onko moottorin rungon kyljessä olevien kiinnnitysreikien kierre sama DB 880 vm. -68 ja Case 1394 vm. -87? Tein tuohon DB 880 hieman isommat peilit heinäkärryillä peruutusta varten jotka kiinnitin tuohon runkoon ja noita pultteja jäi hieman ylitte. Tuumamittaisia pulttejahan on kahdella kierretyypillä ja ajattelin onko vaihtunut tuossa välillä Taavetin kierretyyppi?

Riku

David Brown : DB 850 Impematic vm. 1960
Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 55
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Kiinnitys kohdat rungossa Empty Vs: Kiinnitys kohdat rungossa

Viesti  mattkau lähetetty Ke Marras 21 2018, 08:50

En ihan varma mitä reikiä tarkoitat, mutta kysymyksen toiseen osaan vastaus on kyllä eli siis ei ole muuttunut. Vuoden -68 Selectamaticeissa oli runkovalujen kierteet UNC kuten Melthamilaisissa loppuun asti.

Tosi vanhoissa taaveteissa käytössä olevat kierteet olivat BSF tai BSW eli Whitworth tiheä ja harva. Kuuskytluvun alussa alettiin siirtymään UN kieteisiin. Valuissa, missä on UN(C) kierrereiät oli tunnuksena ympyrän sisällä U-kirjain. Viimeisimmistä Melthamin tuotteista en osaa sanoa vieläkö tämä merkintä käytössä. Metrisiä kierteitä on ollut osto-osissa, niinkuin esimerkiksi Carraron akseleissa-
mattkau
mattkau

David Brown : 880 Sel 1966
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1104
Paikkakunta : Saarijärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa