Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus

5 posters

Siirry alas

David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus Empty David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus

Viesti  IsmoK Ma Loka 30 2017, 09:19

Tässä tumpelo esittää kysymyksen.

Yritin irroittaa syöttöpumppua (ruiskupumppu CAV). Irroitin putket ja kolme kiinnitysmutteria.

Yritin vetää pumpun ulos. Lähti irti rungosta vain 4-5 mm.

Kysymys: Pitäisikö lähteä irti vetämällä vain pitääkö purkaa konetta enemmän?

IsmoK

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 3

Takaisin alkuun Siirry alas

David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus Empty Vs: David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus

Viesti  TIKO Ma Loka 30 2017, 09:43

Täytyy varmaan jakopää aukaista, pyöreä peltiluukku siellä etupuolella. Miksi purat? Onko selvää syytä?
TIKO
TIKO

David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 887
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola

Takaisin alkuun Siirry alas

David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus Empty Vs: David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus

Viesti  IsmoK Ma Loka 30 2017, 10:26

Onkin suurempi homma, mitä ajattelin.

Pumppu vuotaa "polttoainesäännöstelijän" tapista. Olisin vienyt punpun asiantuntijalle korjattavaksi. Ahdas paikka vaihtaa tiivisteitä, jos pumppu on koneessa kiinni.

IsmoK

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 3

Takaisin alkuun Siirry alas

David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus Empty Vs: David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus

Viesti  mattkau Ma Loka 30 2017, 10:30

Mainostetaanpas taasen, täydelliset step by step ohjeet kuvien kera
https://sites.google.com/site/deerebrown/david-brown-info-ii

vihko 3112, Fuel Injection Pumps nelipyttyset
Siis noin periaatteessa ykkösen ruiskutus kohdalleen, putket ja letkut ja vipuset irit, nesteet pois että saa tilaa irrottaa jakopään koppa, merkitään hammaspyörien asento, kolme rattaan kiinnitysruuvia irti, pumpun kiinnitysmutterit auki ja hups, siinä se on. Käyttöratas jää paikalleen. Ykkösen suutin myös hyvä irrottaa, että toisaalta pyörii paremmin ja pystyy mittaamaan männän asennon tarkasti erikoistyökalulla, näin siis huollossa. Ja puhtaus tietysti puoli ruokaa.
mattkau
mattkau

David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1582
Paikkakunta : Saarijärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus Empty Vs: David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus

Viesti  IsmoK Ma Loka 30 2017, 12:30

Kiitos opastuksesta ja dokumenteista!

IsmoK

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 3

Takaisin alkuun Siirry alas

David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus Empty Vs: David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus

Viesti  outsider Ma Loka 30 2017, 19:42

Älä oikein massiivista purkuoperaatiota tee.Oata tämän kuvan http://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr65460ar1239080 luukku numero 3 auki ja irroita tämän kuvan http://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr65460ar1239548 kolme pulttia, numero 3 irti.

Vedä siitten pumppu varovasti pois nuiin että hammasratas ,kuvan numero 2 pysyy hampaallaan.

Sitten vain huollatat pumpun ja samalle kohdalle paikoilleen.

TARKISTA ennen irrióitusta pumpun vasemmasta korvasta ajoitusmerkki jollei näy kunnolla niin vedä uusi viiva pumpunkorvaan ja kiinityslevyyn.

outsider

David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1881

Takaisin alkuun Siirry alas

David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus Empty Vs: David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus

Viesti  jusape Ma Loka 30 2017, 20:09

Ihan täs kaks-kolme viikkoa sitten käytin 996 koneen pumpun irti.
Nesteet pois ( konepeltipaletti ja syyläri pois jotta mukavasti tilaa sai )
Jakopään kopasta pumpun kohalta luukku auki, 3 ruuvia sieltä rattaalta irti, suutinputket, kaasu ja sammutusvipu, ja imupuolen putket suotimen ja pumpun väliltä ja suotimet pois.
Pumpun 3 kiinnitysmutteria pois ( tarkistaen ensin pumpun rungon/kotelon välisen merkkien olemassaolon ulkopuolella ) ja pumppu pois.
Sit käytöakselin stefan vaihto, vajaan yhden illan homma ( n. 5h kaikkineen ) oli kun oli taas kunnossa ...
jusape
jusape

DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2870
Ikä : 54
Paikkakunta : Yläne

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa