Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hommasin mökkikäyttöön Taavetti 880 -64

4 posters

Siirry alas

Hommasin mökkikäyttöön Taavetti 880 -64 Empty Hommasin mökkikäyttöön Taavetti 880 -64

Viesti  pellonpää Ma Toukokuu 09 2016, 00:09

Very Happy Palkin vaihto,, Satulan/istuimen alla olevan poikittaispalkin on ajanhammas ja raskaantyön hiki syövyttänyt. Ajattelin sen hitsata kuntoon, mutta jos jollakin on ehjä palkki lokareineen, niin tarjota saa. Myös renkaat kiinnostaa. veket@hotmail.fi

pellonpää

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 2

Takaisin alkuun Siirry alas

Hommasin mökkikäyttöön Taavetti 880 -64 Empty Vs: Hommasin mökkikäyttöön Taavetti 880 -64

Viesti  erkki Ma Toukokuu 09 2016, 07:25

Hyvät käytetyt on aika harvinaisa, mutta mm. Ylistarosta saa uusia. Viime projektiin korjattiin ruuvaamalla akkulaatikko ja hitsaamalla oikea lokasuoja. Akkulaatikosta tuli aika hyvä kun siihen ruuvattiin uppokantaisilla ruuveilla 1,5 mm pellistä pokatut alakulmat etu- ja takareunoihin. Lokasuojan urituksia ei tehty, hitsattiin vaan sileä millinen levy vanhan päälle ruostuneeseen kohtaan.

erkki
Asiantuntija

Viestien lukumäärä : 5013

Takaisin alkuun Siirry alas

Hommasin mökkikäyttöön Taavetti 880 -64 Empty Vs: Hommasin mökkikäyttöön Taavetti 880 -64

Viesti  outsider Ma Toukokuu 09 2016, 08:40

Itse olen pariin projektiin tehnyt niin että olen vanhasta ottanut keskiosan.
Akkukotelot olen käynyt paikallisessa peltiliikkeessä taivuttamassa 1,5-2mm:n pellistä uudet jotka olen sitten hitsannut keskiosaan.
Samoin uudet kannet akkuille niin että koteloihin sopii 60ah:n akku.
Pitää olla taavettitietäjä että eron alkuperäisiin huomaa.

Keskikotelo on sama 850,880 ja 990:ssä.
Vain loppupään 990implessä missä akku on nokalla ,on kotelo erilainen (työkalulaatikko)
Tuollainen kotelo minullakin on ylimääräinen samoin kuin jonkinlaiset lokasuojat.

Uuden kotelon samoin kuin lokasuojat saat edullisimmin www.traktoritjavaraosat.fi ositteesta (Veivon Pekka Haapavesi)
UUstuotanto lokasuojat sopii 850,880,990 impleen.
Istuikupinkin saa tuolta uuden .On sama kuin 35 ja 65 massikassa.

Kyselehän lisää neuvoja jos tarvii. Very Happy Very Happy :

outsider

David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1881

Takaisin alkuun Siirry alas

Hommasin mökkikäyttöön Taavetti 880 -64 Empty Vs: Hommasin mökkikäyttöön Taavetti 880 -64

Viesti  PenttiV Pe Kesä 17 2016, 20:20

Minulla on Imple 880 vm -64 ja siinä on akku nokalla, istuimen joku edellinen omistaja on tuunannut laittamalla siihen jousitukseksi mopon "iskarit"

Hyvää juhannusta! terv. Pentti V.
PenttiV
PenttiV

David Brown : DB Implematic 880 vm-64 ja Implematic 1200 vm-70
DBTCF:n jäsen nro : 2
Viestien lukumäärä : 47
Paikkakunta : KANGASALA

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa