Renkaat
Sivu 3 / 3 • Jaa •
Sivu 3 / 3 •
1, 2, 3
Vs: Renkaat
laitoin mietintä myssyn tiukemmin päähäni..palaan asiaan.
B.H- Viestien lukumäärä: 475
Tuossa omassa topicissa jo kyselinkin, eli Betlas vs. Mitas. Betlas olisi halvempi, Mitas ainakin minulle tutumpi merkki. Mitäs mieltä kyseisistä kumeista?

Paulig- Viestien lukumäärä: 327
Renkaat
Itse mietin pari viikkoa sitten samoja asioita ja päädyn Firestone. Rengas+sisärengas ja asennus 114€ kpl.
Koko on 7.5-16.
Koko on 7.5-16.
Kimmo- Viestien lukumäärä: 12
Ikä: 35
Paulig kirjoitti:Jos on kokemusta mitaksen renkaista, olisin kovasti kiinnostunut kuulemaan kommenttia. Harkitsen taaviin 10x kankaalla olevaa Mitaksen rengasta. Ei vaan kokemusta niistä ennen, ehkä sinulla olisi? Toinen merkki BKT tai Seha, aivan outoja minulle?
Pieni tarkennus meinaatko nyt etu vai takarenkaita?
Aika paljon näkee noita BKT:n renkaita, paikallisessa traktori tapahtumassa huomasi että lähestulkoon kaikissa fiksatuissa peleissä oli bkt renkaat eessä ja takana suurimpana syynä varmaan halpa hinta.
Kymppirättiset 9x16 eturenkaat 100€ kappale, kasirättiset 7.5-16 70€ Semmoset tuli kesällä hommattua mutta olleet niin vähän aikaa että en oikein voi sano niistä mitään.
Lainaus renkaat topikista koskien mitaksen kumeja
itellä on ollu noita mm. 1490 takana ja hyvin pelitti.oli ne edessäki ennen nokialaisia.
Sedälläni on 1490:ssä mitaksen 18.4 takaset ja ei niistäkään toistaiseksi ole mitään pahaa sanottavaa kuvio puhdistuu hyvin ja vyörenkaat kun on niin antaa tasaset kyydit.Tietysti jos metään tarvii mennä niin sitten ristikudokset. Ysivitosessa on nyt vasta toista kesää toisena takasena mitaksen vyörengas.
Eiköhän tälläisissä kevyemmissä hommissa mene renkaat kun renkaat.

taavettimies- Ylläpito
- Viestien lukumäärä: 1137
taavetti mies kirjoitti:Paulig kirjoitti:Jos on kokemusta mitaksen renkaista, olisin kovasti kiinnostunut kuulemaan kommenttia. Harkitsen taaviin 10x kankaalla olevaa Mitaksen rengasta. Ei vaan kokemusta niistä ennen, ehkä sinulla olisi? Toinen merkki BKT tai Seha, aivan outoja minulle?
Pieni tarkennus meinaatko nyt etu vai takarenkaita?
Aika paljon näkee noita BKT:n renkaita, paikallisessa traktori tapahtumassa huomasi että lähestulkoon kaikissa fiksatuissa peleissä oli bkt renkaat eessä ja takana suurimpana syynä varmaan halpa hinta.
Kymppirättiset 9x16 eturenkaat 100€ kappale, kasirättiset 7.5-16 70€ Semmoset tuli kesällä hommattua mutta olleet niin vähän aikaa että en oikein voi sano niistä mitään.
Lainaus renkaat topikista koskien mitaksen kumeja
itellä on ollu noita mm. 1490 takana ja hyvin pelitti.oli ne edessäki ennen nokialaisia.
Sedälläni on 1490:ssä mitaksen 18.4 takaset ja ei niistäkään toistaiseksi ole mitään pahaa sanottavaa kuvio puhdistuu hyvin ja vyörenkaat kun on niin antaa tasaset kyydit.Tietysti jos metään tarvii mennä niin sitten ristikudokset. Ysivitosessa on nyt vasta toista kesää toisena takasena mitaksen vyörengas.
Eiköhän tälläisissä kevyemmissä hommissa mene renkaat kun renkaat.
Kiitos, lueskelin topiccia kyllä, uusia kokemuksia vaan haeskelin. Takarenkaista tosiaan puhe, todennäköisesti tuohon mitakseen sitten kallistun, hinta vaikuttaa, mutta myös palvelu rengasliikkeessa erinomaista.

Asiaa sivuten, minkä kokoiset takapyörät 990 implematicissa pitäisi olla alunperin? Renkaat on nytten muistaakseni 16.9-30
Ville- Viestien lukumäärä: 17
Ne on alkuperaista kokoa. Vaihtoehto oli aikoinaan 11/12.4-36
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä: 1329
Tulipa ostettua syksyllä Mitakset taakse, nyt sitten saa Taavi uudet Mitakset myös eteen. Hinta oli 100e/kpl alle laitettuna, kohtuullinen minusta. Kankaita on 6. BKT ja joku kiinalainen oli kympin halvempi.

mä kans olen vanteiden levityksiä tehny ja teen vieläki tarvittaes
jusape- Viestien lukumäärä: 361
Ikä: 42
Sivu 3 / 3 •
1, 2, 3
Sivu 3 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa