O: DB 950 Implematiciin moottorilohko/moottori, vm 1960

Siirry alas

O: DB 950 Implematiciin moottorilohko/moottori, vm 1960 Empty O: DB 950 Implematiciin moottorilohko/moottori, vm 1960

Viesti  nedlog lähetetty Ti Helmi 11 2014, 19:37

Editoin koneen myynti-ilmoituksen osien ostoilmoitukseksi. Vuosimallihaarukoinnin perusteella on vuosimallia 1960.

Jos löytyy tämmöiseen ysiviiskymppiseen heittämällä sopiva moottorilohko, niin saa tarjota.

Kiinnostusta olisi myös käyttöohjekirjalle, alkuperäiselle penkille ja ehkä myös jääketjuille

Nastola. nolla neljä nolla 5468kolme76



Viimeinen muokkaaja, nedlog pvm To Huhti 10 2014, 20:27, muokattu 5 kertaa
nedlog
nedlog

David Brown : 950 Implematic -60
DBTCF:n jäsen nro : 149
Viestien lukumäärä : 109
Paikkakunta : Willähde

Takaisin alkuun Siirry alas

O: DB 950 Implematiciin moottorilohko/moottori, vm 1960 Empty Vs: O: DB 950 Implematiciin moottorilohko/moottori, vm 1960

Viesti  erkki lähetetty Ti Helmi 11 2014, 20:14

Onko lohkossa paha halkeama?

erkki
Asiantuntija

Viestien lukumäärä : 3890

Takaisin alkuun Siirry alas

O: DB 950 Implematiciin moottorilohko/moottori, vm 1960 Empty Vs: O: DB 950 Implematiciin moottorilohko/moottori, vm 1960

Viesti  nedlog lähetetty Ti Helmi 11 2014, 20:39

On, suht pahassa kunnossa. Hanan luota molempiin suuntiin halki, lisäksi ilmeisesti kulmissa. Massalla joskus paikkailtu, äsken rapsuttelin hanan luota vanhoja massoja pois ja paikkasin uudestaan, mutta ei taida kunnolla pitää. Pitäis ottaa ilmansuodattimen lisäksi ruiskupumppu pois, jos haluis yrittää parempaa korjausta. On vähän epämääräinen, kun on paikkausten päälle suihkittu maalia joskus. Jos pumpun irrottaa, niin onko vaikea saada ajoitus paikalleen?
nedlog
nedlog

David Brown : 950 Implematic -60
DBTCF:n jäsen nro : 149
Viestien lukumäärä : 109
Paikkakunta : Willähde

Takaisin alkuun Siirry alas

O: DB 950 Implematiciin moottorilohko/moottori, vm 1960 Empty Vs: O: DB 950 Implematiciin moottorilohko/moottori, vm 1960

Viesti  erkki lähetetty Ti Helmi 11 2014, 20:55

Pumpun ajoitus ei kuulemma ole ongelma jos pumppua eikä moottoria pyöritä pumpun irrotuksen jälkeen. Sitä en tiedä että pitääkö 950:stä avata jakopään koppa ennen pumpun irrotusta. Ulospäin pullistumia on korjattu aika paljonkin hitsaamalla, mutta useimmten viimeinen silaus pitää tehdä jollakin paikka-aineella että korjaus alkaa kunnolla pitää. Yhden Zetorin lohkon olen parsinut nikkelipuikolla heftaamalla, mutta se on kärsivällisyyttä kysyvää hommaa. Jotkut on kuulemma tehneet niin, että ovat tavallisella Mig langalla ommelleet kylmänä pikku täppejä niin kauan, että halkeema on suunnilleen ummessa.

Lohko pitäisi passata 850, 950 ja nelipyttyisestä 880:sta ristiin.

erkki
Asiantuntija

Viestien lukumäärä : 3890

Takaisin alkuun Siirry alas

O: DB 950 Implematiciin moottorilohko/moottori, vm 1960 Empty Vs: O: DB 950 Implematiciin moottorilohko/moottori, vm 1960

Viesti  nedlog lähetetty To Maalis 12 2015, 21:27

Ysiviiskymppiseen käypäistä lohkoa edelleen kaipaillaan, vaikkakin kevätajelun sai suoritettua kunnialla halkinaisellakin lohkolla Smile
nedlog
nedlog

David Brown : 950 Implematic -60
DBTCF:n jäsen nro : 149
Viestien lukumäärä : 109
Paikkakunta : Willähde

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa