Teippejä ym muuta Englannista
Sivu 1 / 3 • Jaa •
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3 
Teippejä ym muuta Englannista
Foorumilla aika moni kyselee noita teippejä istuintyynyjä,pakoputkia ym ym ,mitä ei Suomesta saa.
Kuten olen maininnut ,olen tilannut noita juttuja Englannista muutamaan otteeseen itselle ja tutuille.
Voin tehdä yhteistilauksen ,kun tuota halukkuutta tuntuu olevan.
Saan tavarat sieltä ilman alv:a, mutta joudun sen Suomessa lisäämään ,kun lähetän tavarat teille,koska olen itse alv-velvollinen.
Välityspalkkiota en ota.
Mun sähköposti on : makoi@netti.fi ja puh 0400-473105.
siirsin aiheen case/DB traktorit osioon
-taavetti_mies-
Kuten olen maininnut ,olen tilannut noita juttuja Englannista muutamaan otteeseen itselle ja tutuille.
Voin tehdä yhteistilauksen ,kun tuota halukkuutta tuntuu olevan.
Saan tavarat sieltä ilman alv:a, mutta joudun sen Suomessa lisäämään ,kun lähetän tavarat teille,koska olen itse alv-velvollinen.
Välityspalkkiota en ota.
Mun sähköposti on : makoi@netti.fi ja puh 0400-473105.
siirsin aiheen case/DB traktorit osioon
-taavetti_mies-
Vieraili- Vierailija
Vs: Teippejä ym muuta Englannista
Hyvä homma, tällä hetkellä ei ole tarvetta tilata mitään mutta laitetaan osoite muistiin. Muuten vaikka tilailisi itsekkin, mutta tuo kielimuuri tuottaa hankaluuksia.

taavettimies- Ylläpito
- Viestien lukumäärä: 1210
tuolla olisi alasäleikkö kohtuu hintaan, tuohon 1390. kuinkahan, onko siinä sitten nuo neliskulmaiset lampun reijät siellä maskin alhaalla, ymmärsinköhän oikein.
vai meneekö jo liian isoksi, hinta olisi vain sopiva.
vai meneekö jo liian isoksi, hinta olisi vain sopiva.
Vieraili- Vierailija
Oliko maski dbpartsilla .Tuli sieltä aika isokin paketti ennen joulua ,kun tilaTTIIN POJILLE 94-SARJAN HYTIN SISUSTUKSET
Vieraili- Vierailija
joo oli, olin ymmärtävinään että tilaus menisi sinne.
Vieraili- Vierailija
Pian ollaan valmiita tilaamaan tavaraa.
Tarkoittiko Blackhawk K300000 lower grille surround eli lasikuituosaa vai K308494 lower grille mesh??
Tarkoittiko Blackhawk K300000 lower grille surround eli lasikuituosaa vai K308494 lower grille mesh??
Vieraili- Vierailija
Mitä suuripiirtein maksaa case 1394 -87 teipit konepeltiin ja lokasuojiin? Olisin kyllä valmis sellaset tilaamaan jos ei aivan sikahintasia ole... 

ikilika- Viestien lukumäärä: 909
Ikä: 34
28 puntaa konepeltiin ja 17 puntaa lokasuojateipit ,tekee reilut 50 euroa +alv + vähän lähetykuluja .Yhteensä siinä 80 euron tuntumassa.
Vieraili- Vierailija
ikilika kirjoitti:Mitä suuripiirtein maksaa case 1394 -87 teipit konepeltiin ja lokasuojiin? Olisin kyllä valmis sellaset tilaamaan jos ei aivan sikahintasia ole...
Samaten kiinnostas kolmekeppise 880implen teipit ja nokkamerkki.
sitä lasikuitu osaa jossa on ne ajovalojen paikat, ilmeisesti sitten se reikäverkko on erikseen tilattava, vai käykö se alkuperäisestä alamaskista, mielestäni pitäisi mennä. tässähän on ollut alunperin ne hörökorvalamput, mutta kuten avatar kuvasta näkyy niin siinä on oma viritys nyt.
Vieraili- Vierailija
no kaippa sen n.80e vois sijoittaa vielä, tarkotus on kumminkin vielä maalata se rakkoli pikapuoliin. Lokarit pikkasen kukkii reunoista... Laita jotain tietoja miten asia etenee.

ikilika- Viestien lukumäärä: 909
Ikä: 34
Jos voitte laittaa sitovat tilaukset osoitteeseen makoi@netti.fi, niin on helpompi sieltä ottaa kaikki.
Ihan lähipäivinä aion heittää tilauksen sisään,kunhan kaikki halukkaat on kerätty.
Ihan lähipäivinä aion heittää tilauksen sisään,kunhan kaikki halukkaat on kerätty.
Vieraili- Vierailija
käyttäjä kirjoitti:ikilika kirjoitti:Mitä suuripiirtein maksaa case 1394 -87 teipit konepeltiin ja lokasuojiin? Olisin kyllä valmis sellaset tilaamaan jos ei aivan sikahintasia ole...
Samaten kiinnostas kolmekeppise 880implen teipit ja nokkamerkki.
Pannanko tilaukseen??
Vieraili- Vierailija
blackhawk kirjoitti:sitä lasikuitu osaa jossa on ne ajovalojen paikat, ilmeisesti sitten se reikäverkko on erikseen tilattava, vai käykö se alkuperäisestä alamaskista, mielestäni pitäisi mennä. tässähän on ollut alunperin ne hörökorvalamput, mutta kuten avatar kuvasta näkyy niin siinä on oma viritys nyt.
Tilataanko se maskin alaosa nyt???
Vieraili- Vierailija
jää pois, yritän löytää suomesta purku osana. soittelen tonne pihlajaniemelle ja/tai kultavuorelle jos sieltä löytäisi.
Vieraili- Vierailija
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3 
Sivu 1 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa