Harrastukset

Siirry alas

Harrastukset Empty Harrastukset

Viesti  massikka_mies lähetetty Su Huhti 05 2009, 14:58

Mitäs taavetti miehet harrastaa Question Itselläni harrastuksia ovat kalastaminen (pilkkiminen,virvelöinti ja katiskapyynti) ja metsästys(Isäni on vähän liiankin innokas metsämies). Metsästämisestä sen verran että omaa asetta en vielä ole hankkinut mutta metsäsätäjäntutkino on suoritettu Wink Tähän mennessä olen lähinnä mukana ollut metsällä esim ajo tai koiramiehenä. Ja tietysti koneita rassailen ja niillä töitä teen Wink Nappasi muuten tänään 500g ahven meikäläisen pilkkiin WinkHarrastukset 05042009

massikka_mies
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 445

Takaisin alkuun Siirry alas

Harrastukset Empty Vs: Harrastukset

Viesti  hespex lähetetty Ma Huhti 13 2009, 12:21

Meh is pr0 d4t44j4. Elikkäs tietokoneella päivät istuskelen, sillontällön ajelen autolla ja traktorilla, mutta kesäsin (sikälimikäli) crossi / mopo kunnossa, menee helposti yli 6 tuntia päivässä ajellessa. Viikonloppuna sellaset 20 litraa bensaa Smile

hespex
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 151

http://taavetti-talli.foorumini.info/forum.htm

Harrastukset Empty harrasteet

Viesti  Tessu lähetetty Ti Joulu 15 2009, 00:12

Mulla taitaa olla se rojun keräily LA-ratioon höpöttely ja kaikenlaisten rakkineitten raplailu se mikä ajan on vieny ja osaksi keräilykin (kun eihän mitään pois saa heittää) heh ja asuminen vanhassa talossa ja nyt vielä yksin teettää jos ei muuta niin halko hommia lämpöä on kiva saada välillä sekä tupaan että ulkosaunaankin mut sinne vaan enää nykysin kesällä (ei kannata paahtaa pakkasssa turhaan yksin) et kaikkee joutuu tekee olla isäntänä emäntänä ja talonmiehenä nii ja joku onki sanonu et miehiltä ei puutu kuin:TISKAUS,RASKAUS JA NAPIN NEULONTA JA MÄ OON LISÄNNY ET MULTA EI PUUTU KU SE RASKAUS

Tessu

David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1236
Ikä : 53

Viesti  pets lähetetty Ti Joulu 15 2009, 04:30

Tessu kirjoitti: et kaikkee joutuu tekee olla isäntänä emäntänä ja talonmiehenä nii ja joku onki sanonu et miehiltä ei puutu kuin:TISKAUS,RASKAUS JA NAPIN NEULONTA JA MÄ OON LISÄNNY ET MULTA EI PUUTU KU SE RASKAUS

Sama vika. Kaveri laittoa taas aseman pystyyn ja kovasti haukutteli takaisin harrastuksen pariin. Sählyä käynyt pelailemassa kerran viikossa. Joko ollut kentällä mailan kanssa tai sitten maalissa. Moken varusteet kun löytyy toisen harrastuksen parista. (Tosin ei kypärä.) Mutta värikuulia tullut kesäisin ammuskeltua.

pets

Viestien lukumäärä : 171

Harrastukset Empty hieno homma

Viesti  Tessu lähetetty Ti Joulu 15 2009, 12:25

kiva juttu et täälläkin on ratiomiehiä juu tääl Lahen seudulla ei montaa miestä juttele mut hyvä et sentää jokunen,ittellä on ollu ratiot vuodesta 1986 asti on kaks tukiasemaa ja kolmessa autossa ja muutamia käsikoneita vanhojakin koneita on kertyny muutamia ja sitte sitä muuta roinaa aina on jotai ihmeteltävää vielä kun tän tietokoneen alkais tajuamaan vasta 3kk ollu mokkula no keväällä kävin pienimuotoisen kurssin jossa tietokoneella tehtiin työnhakuja ym auttoi sekin vähän ja VAIN TEKEMÄLLÄ tätäkin oppii

Tessu

Viesti  valmet 705 lähetetty Ma Kesä 07 2010, 22:53

kalastus,metsästys,ammunta,traktorit ja mopot sekä erityisesti soittimet suosikkini on kitara ja basso.kitara jo niin tuttu on että vois soittaa vaikka pimeässä Cool
valmet 705
valmet 705

Viestien lukumäärä : 445
Ikä : 22

Harrastukset Empty miten lie tulevaisuudessa

Viesti  Tessu lähetetty Ti Kesä 08 2010, 01:13

nyt kun isännästä aika jätti niin eipä tiedä noitten harrastustenkaan suhteen et sako tässä viel asua vai miten on?

Tessu

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa