Muuta keskustelua
Sivu 30 / 60 • Jaa •
Sivu 30 / 60 •
1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 45 ... 60 
Vs: Muuta keskustelua
Valopetroli toimii ihan samalla tavalla, mutta sitä ei saisi käyttää, kun on verotonta. Monien mielestä tähän tarkoitukseen bensaa parempaa. Ei ainakaan yhtä kuivaa.
kujanjuh- Viestien lukumäärä: 202
laitoitko väyryseen xenon muutossarjan niihin omiin vanhoihin lamppuihin ja paljonko auttoi. mulla on niin hakkautuneet muovit että valo tehot ei ole kovin kummoset.uudet umpiot kumminkin yli 200e kpl vai onko mitään järkee virittää vanhoja lamppuja.

pete50- Viestien lukumäärä: 70
Ikä: 53
Case1594 kirjoitti:Viime perjantaiaamuna oli työtyhjiö.Niinpä tein parin päivän ehostuksen 996:lle. Pesut ,puhdistukset ja maalaus rungolle ja hytille.Konepelti oli saanut uuden pinnan jo keväällä.hytin ovet on vielä pintasilausta vaille.
Luovuin mikkihiiri-valoista ja laitoin "nokkavalot"
Kuvia pitänee ottaa.
On mulla noista isommista projekteista paljonkin kuvia mutta jäänyt laittamatta yleiseen syyniin.
Mitenkäs saisiko siitä kaunokaisesta kuvia? Lähinnä kiinnostaisi miten istuu nuo "maskivalot"
Laitetaan nyt pari kuvaa arkistoiden kätköistä tänne, en kehtaa galleriaa täyttää omilla kuvillani, kohta on sivullinen minun kuviani galleriassa
Muut laittakaa vaan kuvanne gallerian puolelle!heinähommia

Mara on vielä tässä kovin ruosteisen näköinen, kuva on tosin niin pieni että sitä tuskin huomaa

1490 joku vuosi sitten juuri maalattuna

995

taavettimies- Ylläpito
- Viestien lukumäärä: 1210
Laitoin tässä aikaisemmin viestiä rapakon taakse (David Brown parts Peter Williams) kuutosen ölppä pumpun sisukaluista, eipä ole vielä vastausta kuulunut.
Pitänee laittaa vielä toinen viesti ja kysäistä saako sieltä vitos pytyn suutinputkea 1690turboon. Jonkun pytyn suutinputki taisi olla erilainen vaparissa ja turbossa. Kyselin sitä tänää tuolta työssä oppimispaikasta (Paikallinen Case/Nh huolto) sanoivat että tuskin saavat kun näinkin kauan mennyt jo. Nythän siinä on kiinni itse väännetty putki joka on hitusen liika pitkä, tekee ylimääräisiä mutkia.
Pitänee laittaa vielä toinen viesti ja kysäistä saako sieltä vitos pytyn suutinputkea 1690turboon. Jonkun pytyn suutinputki taisi olla erilainen vaparissa ja turbossa. Kyselin sitä tänää tuolta työssä oppimispaikasta (Paikallinen Case/Nh huolto) sanoivat että tuskin saavat kun näinkin kauan mennyt jo. Nythän siinä on kiinni itse väännetty putki joka on hitusen liika pitkä, tekee ylimääräisiä mutkia.

taavettimies- Ylläpito
Peterillä on ollut ongelmia jonkun työmiehensä kanssa.Voip siksi vastaus viipyä päivän pari.
Tuli tänään asiasta infoa.
Tuli tänään asiasta infoa.
Vieraili- Vierailija
Laitoin muutos-sarjan omiin alkuperäisiin umpioihin, ja parannus oli kyllä uskomaton! Pari vuotta sitten tilasin japi-partsilta projektori umpiot n.300e +pk, niissä on melkoisesti terävämpi valokuvio -SUOSITTELEN! http://www.japi-parts.com/index-webshop.php / http://www.mainoskeskus.com/customers/japi/showtuote.php?id=67& Jos haluat kiveniskut/hiekkapuhalluksen pois niin suosittelen koittamaan myllytystä, sillä sain äiteen jaguar xtypen himmentyneet etuvalot uudenveroisiksi. Toinen vaihtoehto on hioa karhunkielellä ja ruiskuttaa kirkaslakalla ne valot. Säästää uusien valojen hinnan helposti.... Ps. jos tilaat xenoneita, valitse värilämpötilaksi 4300k, sen valoteho on parhain. 5000k on mulla pitkissä tuossa kuorma-autossa ja valoteho on huonompi hiukan. Ja mitä sinisemmäksi (6000k-12000k) mennään sen hienomman näköset ja huonommat valot on. Märkä tie imee sinisen valon.pete50 kirjoitti:laitoitko väyryseen xenon muutossarjan niihin omiin vanhoihin lamppuihin ja paljonko auttoi. mulla on niin hakkautuneet muovit että valo tehot ei ole kovin kummoset.uudet umpiot kumminkin yli 200e kpl vai onko mitään järkee virittää vanhoja lamppuja.![]()

ikilika- Viestien lukumäärä: 909
Ikä: 34

No nyt on meikäläisenkin xenonit paikallaan ja kyllä näkee. Vertailuna edessä on perus 55w H3 työvalot...

massikka_mies- Ylläpito
- Viestien lukumäärä: 453
Peter Wiliams promised to send a package it should be in finland at week. Kele jäi tuo lontoo päälle
Tähän asti ollut oikein asiallista kaupankäyntiä, tosin tuo lontoon kieli on tuottanut pieniä vaikeuksia, sanakirja (tai google kääntäjä) kourassa pitää mailia naputtaa
Toivottavasti maksuhommissa ei tule mitään ongelmia.
Tähän asti ollut oikein asiallista kaupankäyntiä, tosin tuo lontoon kieli on tuottanut pieniä vaikeuksia, sanakirja (tai google kääntäjä) kourassa pitää mailia naputtaa

taavettimies- Ylläpito
Ainakin minun kanssa kaikki on pelannut hyvin.Hyvä että muutkin alkaa tilaileen suoraan,ei tarvi ylim välikäsiä.
Peterillä oli tosiaankin joku työntekijä aiheuttanut ongelmia hiljattain.
Peterillä oli tosiaankin joku työntekijä aiheuttanut ongelmia hiljattain.
Vieraili- Vierailija
kiitos vinkeistä ikilikalle. tota kuvaa kun katsoin niin kesti muutaman sekunnin ennen kun huomasin että siinähän on etuvalotkin päällä.
näyttävät aivan naurettavilta takiksien rinnalla,ps olen juuri ostellut noita h3 työvaloja 8 kpl alkaa ottaa pattiin kun näin ton eron.
näyttävät aivan naurettavilta takiksien rinnalla,ps olen juuri ostellut noita h3 työvaloja 8 kpl alkaa ottaa pattiin kun näin ton eron.

pete50- Viestien lukumäärä: 70
Ikä: 53
Mulla on itellä noi sunsboyn pienet "IRC-xenon" -työvalot, 6kpl eteen ja 4kpl taakse. Pieniä on ja tehokkaita. Täällä on jotakin höpinää työvaloista: http://www.taavetti-talli.net/case-david-brown-traktorit-f1/ledityovalot-t500.htm

Tilasin taaviin ajovaloihin h4 xenonit, pelkästään lähivaloihin
www.euro1supply.com Näkyypä olevan led h4 polttimoitakin ym led lamppuja. Ei ehkä kannata vielä, tai kokeilemallahan nuo selviää

Joulukuusi sitten olisi haettu. 6430 ja pikku velsa yhdistelmällä.
Olipa jotkut muutkin hakeneet kuusia.
Olipa jotkut muutkin hakeneet kuusia.
pets- Viestien lukumäärä: 147
Xenonit IKHlta haettu ja asenneltu. http://www.pottupellossa.fi/gallery/albums/userpics/16921/normal_Xenonit.jpg
Erästä pottupellon käyttäjää lainaten; "Ero on kyllä suorastaan loistava"
Erästä pottupellon käyttäjää lainaten; "Ero on kyllä suorastaan loistava"
Ompa tosiaan iso ero valotehossa,saattaa olla jo vaan aika palaneet nuo agrin alkuperäiset työvalot,kiiluu tosi huonosti,ite kävin kans kattomassa noita ikh xenoneita 79 e kpl,en vielä ostanu kun olivat niinpaljon pitkät että eivät sovi alkuperäisiin kiinnikkeisiin.
Pitäs verrata niin että uusi normi työvalo,vaikka hella ja sitten xenovalo ,näkis oikeen tuon homman kuinka iso ero on,kyllä noita xenoja kaikki kehuu.
Pitäs verrata niin että uusi normi työvalo,vaikka hella ja sitten xenovalo ,näkis oikeen tuon homman kuinka iso ero on,kyllä noita xenoja kaikki kehuu.

V-M- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä: 539
Sivu 30 / 60 •
1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 45 ... 60 
Sivu 30 / 60
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa