Muuta keskustelua
Sivu 22 / 49 • Jaa •
Sivu 22 / 49 •
1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 35 ... 49 
Vs: Muuta keskustelua
Ei tälläisestä mitättömästä höpinästä tarvitse kenenkään vetää herneitä nenuun 
Parasta traktoria ei ole olemassakaan jokaisessa on omat suunnittelu kukkasensa ja vikansa ja onhan se ymmärrettävää että tulee useimmiten kehuttua sitä tiettyä traktori merkkiä myös allekirjoittanut myöntää sen.
Parasta traktoria ei ole olemassakaan jokaisessa on omat suunnittelu kukkasensa ja vikansa ja onhan se ymmärrettävää että tulee useimmiten kehuttua sitä tiettyä traktori merkkiä myös allekirjoittanut myöntää sen.
Viimeinen muokkaaja, taavetti mies pvm To Syys 02 2010, 18:23, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : .)

taavettimies- Ylläpito
- Viestien lukumäärä: 1140
Muistakaa sitten että pidetään keskustelu asiallisena ettei käy niinkuin leyland topicissia. Ei muuta, jatkakaa

massikka_mies- Ylläpito
- Viestien lukumäärä: 451
Sehä on ollu mukavan asiallista ja kantaaottavaa tämä kiriottelu.Pikkusen ku kouhii niin näkee ,mitä kukaki aattelee.
Jokku istuu matalalla niinku vanhoisa raktoreisa ja heiluu vähempi.Toiset istuu korkialla ja näkee pitemmälle.
Woodoo homhin minä en lähe,vievät pian hourulhan.
Eikait täsä oo kattila kiehunu yli ku yhellä suunnalla.Jos lyö kirvhensä kivhen niin minkäs sille voi.
Yleensäottaen en pirä oman pesän sotkijoista,siks taavettia puolustelen taavetti-tallisa
Jokku istuu matalalla niinku vanhoisa raktoreisa ja heiluu vähempi.Toiset istuu korkialla ja näkee pitemmälle.
Woodoo homhin minä en lähe,vievät pian hourulhan.
Eikait täsä oo kattila kiehunu yli ku yhellä suunnalla.Jos lyö kirvhensä kivhen niin minkäs sille voi.
Yleensäottaen en pirä oman pesän sotkijoista,siks taavettia puolustelen taavetti-tallisa
Vieraili- Vierailija
Voi pojat pojat, vai pitäskö sanoa että ukot. Jouduin nimittäin poistamaan juuri käyttäjätunnuksen foorumilta koska hän ilmoitti minulle että viime aikaisten viestien ja tapahtumien johdosta hänelle riitti. Syytä tähän pyyntöön en nyt ala tarkemmin kertomaan mutta asianomaiset varmasti tietävät.
OLKAA NYT PERKELE KUNNOLLA

massikka_mies- Ylläpito
massikka_mies kirjoitti:Voi pojat pojat, vai pitäskö sanoa että ukot. Jouduin nimittäin poistamaan juuri käyttäjätunnuksen foorumilta koska hän ilmoitti minulle että viime aikaisten viestien ja tapahtumien johdosta hänelle riitti. Syytä tähän pyyntöön en nyt ala tarkemmin kertomaan mutta asianomaiset varmasti tietävät.
Voi helevetin perkele sentään
Tulipas egoilulla kova takaisku sivustolle!

Tommi- Viestien lukumäärä: 132
Ei keskustelu minusta ollut vielä mitenkään pahaksi äitynyt, tosin oli kehittymässä ei toivottuun suuntaan. Olkoon tämä opiksi meille, että pidämme mielessämme sen, että toiset ovat herkkähipiäisempiä kuin toiset.
kujanjuh- Viestien lukumäärä: 186
Niinhän siinä sitten kävi kun jo vähän aavistelinkin
. Siksi tuossa aikaisemmin jo vähän yritin varoitella. Eikä minusta tuossa enää ollut Velimatin kohdalla kysymys mistään herkkähipiäisyydestä, kun alkoi lunta tulla tupaan miehelle niin paljon, että näin sivusta seuratenkin rupes tuntumaan pahalle. Itse en Velimattia henk. kohtaisesti tunne muutoin kuin näiden kirjoitusten ja muutaman puhelinkeskustelun pohjalta, mutta sen kuvan sain, jotta avarakatseisesta ja pyyteettömästä miehestä on kysymys. Ymmärtää sen ettei yhtä totuuta näissäkään asioissa ole.
Ymmärrän hyvin tuon ratkaisun minkä mies teki. Olen minäkin saaanu aikanaan osakseni samantyylistä kuittailua kun vaihdoin 585 natikan uudempaan neliveto belarukseen ( oikeesti huono ajaa kynnöksellä ilman levikkeitä, kuten Velimatti totesikin).... niin aluksi tuo kuittailu menee ihan hauskana vitsinä, mutta jatkuessaan pidempään alkaa jurppia rauhallisempaakin miestä.
ps. Työkoneitahan nämä traktorikin vain loppujenlopuksi ovat!
Ymmärrän hyvin tuon ratkaisun minkä mies teki. Olen minäkin saaanu aikanaan osakseni samantyylistä kuittailua kun vaihdoin 585 natikan uudempaan neliveto belarukseen ( oikeesti huono ajaa kynnöksellä ilman levikkeitä, kuten Velimatti totesikin).... niin aluksi tuo kuittailu menee ihan hauskana vitsinä, mutta jatkuessaan pidempään alkaa jurppia rauhallisempaakin miestä.
ps. Työkoneitahan nämä traktorikin vain loppujenlopuksi ovat!
Vieraili- Vierailija
massikka_mies kirjoitti:Syytä tähän pyyntöön en nyt ala tarkemmin kertomaan mutta asianomaiset varmasti tietävät.
Niin pääsyynähän ei ilmeisesti ollut tämä kirjoittelu täällä palstalla vaan siitä poikineet asiattomat yhteyden otot muuta kautta.

taavettimies- Ylläpito
En tunne Velimattia minäkään henkilökohtaisesti, enkä tarkoittanut, että hän olisi mitenkään erityisen herkkähipiäinen. Tarkoitin, että me ihmiset olemme erilaisia ja toiset sietävät pahempaa kuittailua kuin toiset. Moista kuittailua ylipäänsä en pidä järkevänä. Omassa työporukassani rankka herja lentää kaiken aikaa, eikä kukaan ole millänsäkään, vaikka ulkopuolisesta saattaisi tuntua, että olemme seuraavassa hetkessä syöksymässä toistemme kurkkuihin kiinni. Se tietenkin on myös muistettava, että monesti kuittailu kirjoitettuna ikäänkuin korostuu toisin kuin sanottuna.
kujanjuh- Viestien lukumäärä: 186
Niin itse en moderaattorina puuttunut tähän keskusteluun, päinvastoin osallistuin siihen itsekkin enkä pitänyt sitä mitenkään loukkaavana, mehän vain keskustelimme siitä miten eri seikat vaikuttavat traktorin tasaisee kulkuun epätaisisessa maastossa.
Mutta kuten tuossa ylempänä sanoin velimhanille oli otettu yhteuttä muuta kautta (ei taavetti-talli) tästä asiasta ja keskustelut olivat kaikkea muuta kuin asiallisia, oli jopa menty henkilökohtaisuuksiin mikä on säälittävää. Heti kun omat faktat loppuvat aletaan solvaamaan
Ensin leyland ketju ja sitten tämä mitäköhän vielä.
Mutta kuten tuossa ylempänä sanoin velimhanille oli otettu yhteuttä muuta kautta (ei taavetti-talli) tästä asiasta ja keskustelut olivat kaikkea muuta kuin asiallisia, oli jopa menty henkilökohtaisuuksiin mikä on säälittävää. Heti kun omat faktat loppuvat aletaan solvaamaan
Ensin leyland ketju ja sitten tämä mitäköhän vielä.

taavettimies- Ylläpito
Ikävää. Minäkin kun jo luulin että Taavettimiehet olisivat fiksumpia kuin monet muut merkkimiehet!
Pitääköhän itsekkin alkaa vääräuskoisena häipymään täältä tietorikkaalta palstalta?
Pitääköhän itsekkin alkaa vääräuskoisena häipymään täältä tietorikkaalta palstalta?

Tommi- Viestien lukumäärä: 132
taavetti mies kirjoitti:massikka_mies kirjoitti:Syytä tähän pyyntöön en nyt ala tarkemmin kertomaan mutta asianomaiset varmasti tietävät.
Niin pääsyynähän ei ilmeisesti ollut tämä kirjoittelu täällä palstalla vaan siitä poikineet asiattomat yhteyden otot muuta kautta.
No näin juuri..

massikka_mies- Ylläpito
Niin kauan kuin soppa on lämmin,niin totean että omat "naljailuni" rajoittuvat vain näihin kirjoitteluihin.
Olen tästä porukasta varmaan eniten puhunut puhelimessa velimhanin kanssa parin vuoden aikana.Sunnutainakin puhuttiin varmaan tunnin verran niitä näitä.Ei mollattu toisiamma.
Tämä pikku kuittailu tällä palstalla juontaa juurensa viime kevääseen,kun yhdessä suuniteltiin tuota vaatehommaa ja markkinointia mm kesän tapahtumissa.
Kun "ykkös"taavettimies sitten yllättäen vaihtoi toisen taavettinsa viiuun ja alkoi taavettia heti morkkaamaan ,yllätyin.
No se vaatehomma jäi minulle yksin ja niitä on vieläkin yli tonnin edestä myymättä.Olkoon kellarissa.
Minulle taavetti on aina ollut ykkönen traktoriasioissa ja siksi polustan sitä täällä vaikka naljaillen.Sen tiedostan että uusimmatkin ovat yli 20 vuotta vanhoja ,eivätkä näin kokonsakaan puolesta sovellu kaikille.
Jaan myös mielelläni sitä tietoa mitä minulle on kertynyt ja auttelen asioissa missä voin.
Minulla on yksitoista taavettia tallissa suurin osa entisöitynä .1594 ,1690 ja 996 osallistuvat tilan töihin.Kokemusta on myös perkinsistä ja valmetista muutama tuhat tuntia.Kuten olen aiemminkin todennut ,en niitä ikävöi.
Taavetit ovat kuitenkin vain niin pieni osa minun maailmaani ettei se kaadu ,vaikka en tänne kirjoittelisikaan.
Mutta niin kauan kuin kirjoittelen,kirjoittelen omalla tyylilläni ja annan takaisin ko traktorin mollaajille.Hienohelmat ottakoon nokkiinsa.Muuaalla heitän herjaa vain sellaisten tuttujen kanssa,jotka sen kestää ja heittää takaisin.
Olen tästä porukasta varmaan eniten puhunut puhelimessa velimhanin kanssa parin vuoden aikana.Sunnutainakin puhuttiin varmaan tunnin verran niitä näitä.Ei mollattu toisiamma.
Tämä pikku kuittailu tällä palstalla juontaa juurensa viime kevääseen,kun yhdessä suuniteltiin tuota vaatehommaa ja markkinointia mm kesän tapahtumissa.
Kun "ykkös"taavettimies sitten yllättäen vaihtoi toisen taavettinsa viiuun ja alkoi taavettia heti morkkaamaan ,yllätyin.
No se vaatehomma jäi minulle yksin ja niitä on vieläkin yli tonnin edestä myymättä.Olkoon kellarissa.
Minulle taavetti on aina ollut ykkönen traktoriasioissa ja siksi polustan sitä täällä vaikka naljaillen.Sen tiedostan että uusimmatkin ovat yli 20 vuotta vanhoja ,eivätkä näin kokonsakaan puolesta sovellu kaikille.
Jaan myös mielelläni sitä tietoa mitä minulle on kertynyt ja auttelen asioissa missä voin.
Minulla on yksitoista taavettia tallissa suurin osa entisöitynä .1594 ,1690 ja 996 osallistuvat tilan töihin.Kokemusta on myös perkinsistä ja valmetista muutama tuhat tuntia.Kuten olen aiemminkin todennut ,en niitä ikävöi.
Taavetit ovat kuitenkin vain niin pieni osa minun maailmaani ettei se kaadu ,vaikka en tänne kirjoittelisikaan.
Mutta niin kauan kuin kirjoittelen,kirjoittelen omalla tyylilläni ja annan takaisin ko traktorin mollaajille.Hienohelmat ottakoon nokkiinsa.Muuaalla heitän herjaa vain sellaisten tuttujen kanssa,jotka sen kestää ja heittää takaisin.
Vieraili- Vierailija
Joopa harmi sentään
kerran tavannu ja soiteltu on nopeutuksen tiimoilta sekä jonkun verta muutenkin
apuja olen saanu tarvittaessa Avulias on V-M
Välit pitäis olla OK
kerran tavannu ja soiteltu on nopeutuksen tiimoilta sekä jonkun verta muutenkin
apuja olen saanu tarvittaessa Avulias on V-M
Välit pitäis olla OK
Vieraili- Vierailija
Sivu 22 / 49 •
1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 35 ... 49