Muuta keskustelua
Sivu 9 / 49 • Jaa •
Sivu 9 / 49 •
1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 29 ... 49 
Vs: Muuta keskustelua
Hyvän lingon olet hommannut! Onneksi et erehtynyt tuohon TR-230 malliin, joka on yhdellä ympäripyörivällä heittotorvella. Siitä olisi minulla montakin tulikivenkatkuista kommenttia kerrottavana 
Vieraili- Vierailija
Joo ihan hyvältä peliltä vaikuttaisi toistaiseksi, kesällä voisi rakennella levennys palat tuohon, nykyinen työleveys on 220cm. Tietysti vaikka olisi alunperin ostanut upo uuden leveämmän lingon, mutta tuo oli niin edullinen että piti ostaa vaikka onkin vähän kapea.

taavettimies- Ylläpito
- Viestien lukumäärä: 1136
Terveisiä ruotsin maalta
Eli rehuraision risteilyllä olen
Perjantaina takas kotia

massikka_mies- Ylläpito
- Viestien lukumäärä: 450
massikka_mies kirjoitti:Terveisiä ruotsin maaltaEli rehuraision risteilyllä olen
Perjantaina takas kotia
Piti kanssa lähteä risteileen, mutta tuo toisen paikan pomo piti mua korvaamattomana sillä hetkellä. Tosin lisää liksaa ei luvannut.
pets- Viestien lukumäärä: 138
Juupajuu.. Piru muuten keinuttaa laivaa
Tuleekoha tässä kohta merisairaaksi 

massikka_mies- Ylläpito
äläs kuseta massikka_mies eihä se edes eile heiluttanu
nimimerkillä Raision Risteilyllä tukholmassa myös 
sampo30- Viestien lukumäärä: 4
Ikä: 19
Jos tyynellä keikuttaa,niin syyt taitaa olla sisäiset.Eikös se noilla rehureissuilla kuulu hiukka asiaankin.
Vieraili- Vierailija
ei tän kokosessa aluksessa noin n 3,5 m aallot edes oikee tunnu mut suoraan ei meinaa selvinpäin siltikää pystyy kävelee et sen verra heilauttaa
sampo30- Viestien lukumäärä: 4
Ikä: 19
kyl se ihan riittävästi keinutti
ja syyt ei ollut sisäiset 

massikka_mies- Ylläpito
Joo oli tuolla google maps topikissa juttua, jatkan tänne.
Eikös tässä olisi juuri sellainen pienempi neliveto etukuormaajalla? Vieläpä oikeaa merkkiä?!
http://www.mascus.fi/Maatalous/Kaytetyt-Traktorit-80-99-hv/Case-1390-4/B090D79E-9CF7-4117-BC0A-EE57A1CAE463.html
velimhan kirjoitti:Ei se mikään halvin paikka ole,mutta tuolta voisit pystyä vaihtamaan 1690 turbolla jonkun pienemmän nelikon etukuormaajalla,vaikka laatumerkki Ford 5610,niitä sillä on kanssa ruukannu olla,Lasse soittelee toisinaan.
Eikös tässä olisi juuri sellainen pienempi neliveto etukuormaajalla? Vieläpä oikeaa merkkiä?!
http://www.mascus.fi/Maatalous/Kaytetyt-Traktorit-80-99-hv/Case-1390-4/B090D79E-9CF7-4117-BC0A-EE57A1CAE463.html

taavettimies- Ylläpito
Jeee!! Siinä olisi kone juuri sopiva kone minulle
, paitsi että jostain pitäisi vaihdossa kaivaa kolme isoa rahaa+neljäs rahtiin 
Vieraili- Vierailija
taavetti_mies kirjoitti:Pohdiskelin tuossa että jos maalaisi 1690:pissä olevan quicken etukuormaajan DB:n oman etukuormaajan väreihin, omasta mielestä ei näyttäsi yhtään hullummalta.
*PLAAPLAAPLAA*
En kyllä tiedä, omaa silmää kyllä miellyttää, tosin onhan tuo DB:n oma kuormain sironpi kuin tui miun quickeSaas nähdä tuleeko maalattua vai ei.
Olen pohdiskellut asiaa ja todennäköisesti jos ensi kesänä ei tule mitään muuta suurempaa projektia niin ek vaihtaa väriä ja siinä samalla maalaan taavetinkin.
Mutta David Brown tarrat olisi pakko saaha noihin aisoihin ja naapurissa toimii teippaamo ainut vaan kun saisi jostain malli kuvan. Käyttäjällä nim. Ulvila on galleriassa kuva 1390:pistä db omalla ek:lla josta löytyy ne tarrat, voisitko lähettää minulle lähikuvan siitä tekstistä niin teippaamon mies saisi jotain malli kuvaa. Toki voinhan minä yrittää kopioida sen DB tekstin ja case logon noista vanhoista esitteistäkin.
Toiseksi, askarruttaa kumman väriseksi tulisi maalata ek:sta ne levyt joihin aisat, sylinterit ja vakaajat kiinnittyvät ja joka kiinnitetään runko sovitteisiin.
Näin?

Vai näin?

Eihän noista photoshoppauksista ihan täydellistä kuvaa saa, mutta pystyy sentään jotain hahmottamaan. Tältä näyttää vastamaalattu taavetti valkosella ek:lla Clik!

taavettimies- Ylläpito
Kysytäänpä raadilta vielä että pitäisikö tuo ympyröity kohta kuvasta maalata valkoiseksi vai taavetin punaiseksi? Originaali ek:ssa se on punainen. Oma mielipide on että punaisena se ehkä hyppää silmille, kuitenkin valkoinen konepelti siinä taustalla.
Edellisestä viestistäni löytyy sama kuva mutta ympyröity kohta punaisena

Joopajoo nyt on taas ollut aikaa istuskella koneella ja tehdä kaikkea muuta tyhjänpäiväistä, tuli lähdettyä edellisen räkätaudin jälkeen liian äkkiä ulos ja uusi flunssa päällä -.-
Edellisestä viestistäni löytyy sama kuva mutta ympyröity kohta punaisena

Joopajoo nyt on taas ollut aikaa istuskella koneella ja tehdä kaikkea muuta tyhjänpäiväistä, tuli lähdettyä edellisen räkätaudin jälkeen liian äkkiä ulos ja uusi flunssa päällä -.-

taavettimies- Ylläpito
mielestäni punaiseksi kauha vois olla musta niin sointuis renkaisiin
Vieraili- Vierailija
Sivu 9 / 49 •
1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 29 ... 49 
Sivu 9 / 49
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa